Oud 08-12-2012, 14:32
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Ik zit in de 3e en net als iedereen moet ik dan een dag meelopen met iemand Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Weet iemand misschien iets? Ikzelf dacht eraan om bij een advocatenkantoor stage te lopen (omdat het zo dichtbij is) maar ik weet niet of dat mag.
Dus, wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2012, 15:17
DamarisKroes
DamarisKroes is offline
Ikzelf zit in de 2e en heb ook stage.
Ik doe het bij een gehandicaptenzorg, bibliotheek en manege.
Je kunt bijv. ook bij een bejaardentehuis, kinderdagverblijf stage lopen.
Maar ik weet niet wat jij leuk vind??
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 16:56
Verwijderd
Wat wil je bij dat advocatenkantoor gaan doen? Dat was voor ons nou niet echt een plek waar we onze maatschappelijke stage moesten doen..

Zoals hier boven is gezegd: bejaardentehuis, verzorgingstehuis, kinderdagverblijf. Maar ook voetbal- of korfbaltrainingen mocht je bij ons geven. Of bij het Rode Kruis. Er zijn super veel dingen die je kan doen!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2012, 19:44
Verwijderd
Zoals de naam al zegt: een maatschappelijke stage is bedoeld om een steentje bij te dragen aan de maatschappij. Dat kan op heel veel manieren, maar een advocatenkantoor lijkt me daar niet echt de meest geschikte plek voor. Het is de bedoeling dat je je inzet voor anderen, wat bijv. in een bejaardentehuis of bij een sportclub kan. Of bij het Leger des Heils, een kerk, een instelling voor mensen met een handicap o.i.d. In elk geval een niet-commerciele instelling...

Wat zijn je hobby's? Er is zoveel leuks te bedenken! Paardrijden met gehandicapten bij de manege bijvoorbeeld. Of bloemschikken met de Zonnebloem. Of... of... of...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 16:41
Verwijderd
Bejaardentehuos
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 23:42
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Ik zit in de 3e en net als iedereen moet ik dan een dag meelopen met iemand Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Weet iemand misschien iets? Ikzelf dacht eraan om bij een advocatenkantoor stage te lopen (omdat het zo dichtbij is) maar ik weet niet of dat mag.
Dus, wat zouden jullie doen?
Als je bij scouting of een sportclub zit, kun je een opkomst organiseren / meehelpen met een training voor jongere sporters.
Oud 07-01-2013, 14:32
Attention
Attention is offline
Maatschappelijke stage deze generatie wordt flink genaait dat te doen. Het wordt ingevoerd net voordat we naar de middelbare gaan. En zodra we van de middelbare af zijn wordt t afgeschaft.

Beter voer je het dan gewoon niet in.
Oud 09-01-2013, 16:17
Verwijderd
Ik ga naar Roemenië voor MS maar dit deden mijn broers:
- helpen met het geven van jongerenclub
- helpen met de voetbaltraining
- helpen bij gymwedstijden (sleepcrew)
- werken bij een dierenasiel
- helpen bij de Soos (middagen waar ouderen met elkaar kunnen koffie drinken en kunnen breien en sjoelen enzo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten