Hayy,
Ik ben Daan.

Ben 16 jaar en doe Mavo TL examenjaar.
Ik heb al een aantal maanden last van enorm erge slapeloosheid 's avonds, en enorme vermoeidheid overdag. Kan 's morgens (zoals velen) echt me nest niet uitkomen, maar de plicht roept nou eenmaal... Maar als resultaat dat ik echt last heb van oververmoeidheid, heb ik hier echt enorme moeite mee... Nadat ik uit me bed ben voel ik de eerste hardcore plaat in me hoofd al. (Hoofdpijn dus

) maar niet zo'n beetje ook, echt ontploffende pijn...
Om 7 uur op de bank altijd locked up abroad kijken, en mezelf proberen wakker te houden. Half 8 pak ik de bus naar school, ook in de bus moet ik worstelen met me moeheid... Maar ik hou het uit. Na 15 minuten ben ik op school... Gezellig met vrienden! De eerste paar lesuren ben ik over me klachten heen. Maarja, tegen twaalfen begint het weer, hoofdpijn komt op en de vermoeidheid slaat toe. Ben meer bezig met me ogen ophouden dan met me schoolwerk.
Nou.. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen is dit nogal vervelend.
Met deze klachten vandaag naar de huisarts gegaan, die met de conclusie kwam dat er een kans inzit dat ik de ziekte van pfeiffer heb.
Vandaag gelijk bloed af laten nemen... En afwachten maar
Het plan was dat ik na het bloedprikken meteen de bus naar school zou pakken, maar dat zat er niet in. Het liep al tegen twaalfen en jahoor... Het was weer zover. Moeder heeft me maar afgemeld en ben naar huis gegaan, even bijgeslapen.. Word wakker, nogsteeds moe. Alsof ik in de twintowers het trappenhuis van boven tot onder moest stofzuigen...
Een kopje koffie en het scholierenforum dan maar...
Heeft iemand conclusies? Ervaring?
Ik hoor het graag...

ben nogal bang wat ik moet verwachten namelijk...
Ps misschien reageer ik laat, dan slaap ik
Daan