Oud 04-05-2013, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
En go!

Pip 71
Quintiano 56
Sarah 46
Chick Rock 41
Sadye 34
Mutant 31
Miekje* 30
Frayne 28
Little Phoebe 26
Paranoide 24
Trimm Trabb 16
Mc Kauw 15
Etmakas 14
Quis 3.0 14
Ingegerd 11
Klaverhap 10
Macrador 10
.sann 7
Snebbeltje 4
Qimm 3
pixie 2
Haubenmeise 2
Noedelhap 2
Osmose 1
Ertur 1
Lieveheersbeest 1
Uomi 1
Oud 04-05-2013, 21:42
Verwijderd
CR:

Nee, ik vind het wel prima. Leuk puzzelen enzo. Maar ik studeer kg omdat ik later gewoon graag in het RMO ofzo wil gaan werken. Puur voor de oude kunst enzo niet al die nieuwe dingen.
Oud 04-05-2013, 21:43
Verwijderd
ik krijg 54 cent meer dan het minimumjeugdloon. Eigenlijk zou ik blij moeten zijn nu.
Oud 04-05-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR:

Nee, ik vind het wel prima. Leuk puzzelen enzo. Maar ik studeer kg omdat ik later gewoon graag in het RMO ofzo wil gaan werken. Puur voor de oude kunst enzo niet al die nieuwe dingen.
Je verstaat het maniërisme onder 'nieuw'?
Oud 04-05-2013, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Oh Pip, ik wou nog even zeggen dat ik elke maand weer denk dat ik jouw Sintcadeautje opnieuw koop en langs kom brengen, maar je hebt ondertussen vast al een nieuwe portemonnee En het ontbreekt me steeds aan tijd/geld. Ik vind het wel heel stom dat het niet is aangekomen, want ik had het heel goed ingepakt en helemaal mooi gemaakt enzo, en ik had er ook nog een zak snoep bij gedaan voor je jong En ik moest een beetje huilen toen ik las dat 'ie niet was aangekomen.
aahw zo lief. Maar hou je centjes lekker in je zak joh
en ik vind het ook stom ja van post.nl
Oud 04-05-2013, 22:08
Verwijderd
Goedenavond, Arische vrienden.
Oud 04-05-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Je verstaat het maniërisme onder 'nieuw'?
Als je rekening houdt met het feit dat ik me meer interesseer voor kunst van 3000 v.C. ja.
Oud 04-05-2013, 22:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je rekening houdt met het feit dat ik me meer interesseer voor kunst van 3000 v.C. ja.
Ja joh, al die nieuwerwetse rommel vanaf de late renaissance
Oud 04-05-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkeli...iertruc__.html

Wat een vies filmpje en een vieze man. Ook een vieze premisse, dat je een excuus nodig hebt om niet met een random kwalbak te zoenen als je vrijgezel bent :') Lekker jolig doen over een milde vorm van aanranding. Ik hoop dat hij een paar keer op z'n bek getimmerd is.
Oud 04-05-2013, 22:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit zo fijn DWDD Recordings te kijken, maar dat duurt nog tot 12 uur. Ik denk dat ik toch maar beter op bed kan gaan als ik morgen nog een beetje fit-ish (fetish? ) wil zijn voor bevrijdingsfestival. Dus adios en slaap lekker!
Oud 04-05-2013, 22:26
Verwijderd
Het is Pasen en ik voel me best wel schuldig dat ik niet in de kerk zit. Maar mijn moeder is ziek, mijn vader is antikerk en nu heb ik geen vervoer. En om nou midden in de nacht alleen terug naar huis te gaan, neh. Dus ik had iemand gebeld, maar zijn vrouw zit in het koor, dus die moest er eerder zijn. En mijn oma is op vakantie, en opa slaapt geloof ik al. Nu ga ik wachten tot het twaalf uur is en dan ook slapen.
Oud 04-05-2013, 22:26
Verwijderd
Of ja, over een halfuur is het Pasen dan.
Oud 04-05-2013, 22:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eh Pasen? Dat was toch alweer een paar weken geleden?
Verwijderd
Eh... ik weet vrij zeker dat het geen pasen is
Verwijderd
De orthodoxe kerk houdt een andere kalender aan hè.
Oud 04-05-2013, 22:28
Verwijderd
Een maand geleden heb ik ook Pasen gevierd.
Oud 04-05-2013, 22:28
Verwijderd
/profiteur
Oud 04-05-2013, 22:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar Pasen is toch de viering van de wederopstanding, hoezo vindt de orthodoxe kerk dat dat op een andere datum heeft plaatsgevonden
Oud 04-05-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Maar Pasen is toch de viering van de wederopstanding, hoezo vindt de orthodoxe kerk dat dat op een andere datum heeft plaatsgevonden
Pasen zit sowieso niet op een vaste datum hè.

Maar goed, je weet natuurlijk sowieso niet zo goed wanneer dat allemaal was. Het is net als Kerstmis, dat valt volgens de juliaanse (of gregoriaanse, whatever) kalender ook in wat wij nu januari noemen. De precieze datum is ook niet zo belangrijk, het gaat meer om dát je het viert en het herdenken enzo.

Bovendien zou je natuurlijk ook kunnen stellen dat het juist de katholieke kerk is die vindt dat dat op een andere dag heeft plaatsgevonden.
Oud 04-05-2013, 22:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, je hebt het al gevierd zeg je net, dan hoef je je ook niet schuldig te voelen dat je nu niet in de kerk bent
Oud 04-05-2013, 22:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wie had dat gedacht, Nico Dijkshoorn is behalve een zure knorpot ook een behoorlijke zanger.
Verwijderd
Citaat:
Bovendien zou je natuurlijk ook kunnen stellen dat het juist de katholieke kerk is die vindt dat dat op een andere dag heeft plaatsgevonden.
Die vrijpostige katholieken ook altijd, met hun nieuwerwetse gebruiken en hun schadelijke progressieve gedachtegoed.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, nu ga ik echt op bed.
Verwijderd
Alsof ik in maart wel in de kerk zat.

Maar goed, ik ben ook agnost tegenwoordig, dus ik HOEF ook helemaal niet naar de kerk. Ik vind het ook eigenlijk meer jammer dan dat ik me schuldig voel, want de paasmis is mijn lievelingsmis.
Oud 04-05-2013, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Die vrijpostige katholieken ook altijd, met hun nieuwerwetse gebruiken en hun schadelijke progressieve gedachtegoed.
Ja, bah. Vast hetzelfde volk dat zijn sokken niet stopt, zijn knopen niet fatsoenlijk aanzet en alles maar in de wasmachine doet.

Citaat:
Oke, nu ga ik echt op bed.
Je gaat op bed? Is dat Gronings?
Advertentie
Oud 04-05-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, bah. Vast hetzelfde volk dat zijn sokken niet stopt, zijn knopen niet fatsoenlijk aanzet en alles maar in de wasmachine doet.
Aye, aye. Het einde der tijden is waarlijk nabij.
Oud 04-05-2013, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Aye, aye. Het einde der tijden is waarlijk nabij.
Nee, ik denk het niet. Ik denk juist dat dit nog heel, heel lang doorgaat, tot we allemaal verloederd, vies en homoseksueel zijn. En dan zal Jezus Christus terugkomen, en dan kijken we op naar Hem, en dan heeft Hij twee verschillende sokken aan.
Oud 04-05-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik denk het niet. Ik denk juist dat dit nog heel, heel lang doorgaat, tot we allemaal verloederd, vies en homoseksueel zijn. En dan zal Jezus Christus terugkomen, en dan kijken we op naar Hem, en dan heeft Hij twee verschillende sokken aan.
Het lijkt me niets voor de Heere om twee verschillende sokken te dragen, dat moet welhaast een bedrieger zijn. Hopelijk heeft de mens dan nog de tegenwoordigheid van geest om hem, desnoods opnieuw, ter kruis te slaan.
Oud 04-05-2013, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me niets voor de Heere om twee verschillende sokken te dragen, dat moet welhaast een bedrieger zijn. Hopelijk heeft de mens dan nog de tegenwoordigheid van geest om hem, desnoods opnieuw, ter kruis te slaan.
Je moet niet vergeten waar de mensheid dan zal zijn. Waarschijnlijk laten ze tegen die tijd zelfs hun kerstbomen tot Pasen staan, hè. Ik kan me niet voorstellen dat dat soort mensen accuraat genoeg zijn om dat door te hebben.
Oud 04-05-2013, 23:02
Verwijderd
Mijn favoriete engelen zijn de ophanim. Die zien er heel engelachtig uit, zo:

Spoiler

Awww.
Oud 04-05-2013, 23:06
Verwijderd
Christus is opgestaan!

En nou gaat iedereen slapen, dus ik ook. Welterusten lieve Ariërs van me, :x :x :x :- :-
Oud 04-05-2013, 23:12
Verwijderd
Oh ja ik heb net Der Untergang gekeken, en nu wil ik heel graag iedereen aanspreken met 'lieve Ariër'.
Oud 04-05-2013, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Para! Ik trok gisteren een boekie uit de rekken bij de bioscoop en daar zag ik zomaar de namen van jou en Turk in staan. Coolcoolcool!
Oud 04-05-2013, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja ik heb net Der Untergang gekeken, en nu wil ik heel graag iedereen aanspreken met 'lieve Ariër'.
Ik voel me wel aangesproken, maar Para is veels te on-Arisch. Donker haar, bleeeeegh!
Oud 05-05-2013, 02:48
Verwijderd
nog mensen wakker ?
Oud 05-05-2013, 07:51
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 05-05-2013, 08:13
Verwijderd
goeiemorgen!

Ik was pas half 3 in slaap gevallen. Ik was gewoon klaar wakker.
Oud 05-05-2013, 08:20
Verwijderd
@miekje: op zich is het wel handig om voor je sociale leven niet van je vriend afhankelijk te zijn, maar dat ben je niet want je hebt de kinderboerderij en goed contact met familie, dus prima toch.

Ik heb een tamelijk actief sociaal leven en dat is wel eens lastig want het is zo vermoeiend
Oud 05-05-2013, 08:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goedemorgen!

Ik kom even een potje schelden omdat de nachtdienst de alarmknoppen ging testen terwijl ik zo'n telefoon naast mijn bed heb liggen. Dus werd ik na twee uur slaap wakker gepiept en heb ik daarna niet meer fatsoenlijk geslapen. Nu voel ik me net zo slecht als ik me 'normaal gesproken' 's avonds voel en ik moet nog een hele dag
Oud 05-05-2013, 08:32
Verwijderd
Mijn mede huisgenoten slapen nog of houden een bloessemtocht. Saaie mensen.
Oud 05-05-2013, 09:06
Verwijderd
Aah wat stom Snebbeltje! Heb je er wel iets van gezegd? Want dit is natuurlijk niet echt handig...

Het schilderwerk in mijn nieuwe huisje zit er op. Pff, wat kun je daar spierpijn van krijgen zeg!
Oud 05-05-2013, 09:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Aah wat stom Snebbeltje! Heb je er wel iets van gezegd? Want dit is natuurlijk niet echt handig...

Het schilderwerk in mijn nieuwe huisje zit er op. Pff, wat kun je daar spierpijn van krijgen zeg!
Ja, maar het was een invalkracht en hij had niet door dat ik een telefoon op mijn kamer heb en het staat blijkbaar in het protocol dat die dingen zaterdagnacht getest moeten worden. Hij kon er ook niet zo veel aan doen en hij voelde zich ook wel een beetje shit geloof ik, maar, nou ja, ik heb heel hard heel veel slaap nodig en dit is gewoon k*t en ik ben er heel chagrijnig van
Oud 05-05-2013, 09:13
Verwijderd
Kun (of mag?) je niet nog proberen nu wat slaap te pakken?
Oud 05-05-2013, 09:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik lig de hele dag in bed, maar ik slaap alleen met een flinke dosis slaapmedicatie. Maar ik ga gewoon een muziekje opzetten en mijn ogen dicht doen, dan rust ik nog enigszins uit
Oud 05-05-2013, 09:20
Verwijderd
Goedzo! Hoop dat je nog wat uit kunt rusten!
Oud 05-05-2013, 09:36
Verwijderd
futurama is zo'n raar programma. Maar wel grappig.
Oud 05-05-2013, 09:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je gaat op bed? Is dat Gronings?
Niet dat ik weet
Oud 05-05-2013, 10:03
Verwijderd
Ik ga op bed is toch vrij normaal ? Misschien is het iets noordelijks .
Oud 05-05-2013, 10:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alsof ik in maart wel in de kerk zat.

Maar goed, ik ben ook agnost tegenwoordig, dus ik HOEF ook helemaal niet naar de kerk. Ik vind het ook eigenlijk meer jammer dan dat ik me schuldig voel, want de paasmis is mijn lievelingsmis.
Ik moet geloof ik nog even uitzoeken hoe ik mijn persoonlijke geloof kort onder woorden breng
Oud 05-05-2013, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat zou kunnen ja Ik heb een Friese moeder, een Groningse vader en ben opgegroeid in Drenthe, dus uit welke provincie het dan komt is niet helemaal duidelijk.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten