Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ik vind het ook stom ja van post.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zit zo fijn DWDD Recordings te kijken, maar dat duurt nog tot 12 uur. Ik denk dat ik toch maar beter op bed kan gaan als ik morgen nog een beetje fit-ish (fetish?
![]()
|
Verwijderd
|
Het is Pasen en ik voel me best wel schuldig dat ik niet in de kerk zit. Maar mijn moeder is ziek, mijn vader is antikerk en nu heb ik geen vervoer. En om nou midden in de nacht alleen terug naar huis te gaan, neh. Dus ik had iemand gebeld, maar zijn vrouw zit in het koor, dus die moest er eerder zijn. En mijn oma is op vakantie, en opa slaapt geloof ik al. Nu ga ik wachten tot het twaalf uur is en dan ook slapen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, je weet natuurlijk sowieso niet zo goed wanneer dat allemaal was. Het is net als Kerstmis, dat valt volgens de juliaanse (of gregoriaanse, whatever) kalender ook in wat wij nu januari noemen. De precieze datum is ook niet zo belangrijk, het gaat meer om dát je het viert en het herdenken enzo. Bovendien zou je natuurlijk ook kunnen stellen dat het juist de katholieke kerk is die vindt dat dat op een andere dag heeft plaatsgevonden. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@miekje: op zich is het wel handig om voor je sociale leven niet van je vriend afhankelijk te zijn, maar dat ben je niet want je hebt de kinderboerderij en goed contact met familie, dus prima toch.
Ik heb een tamelijk actief sociaal leven en dat is wel eens lastig want het is zo vermoeiend ![]() |
![]() |
|
Goedemorgen!
Ik kom even een potje schelden omdat de nachtdienst de alarmknoppen ging testen terwijl ik zo'n telefoon naast mijn bed heb liggen. Dus werd ik na twee uur slaap wakker gepiept en heb ik daarna niet meer fatsoenlijk geslapen. Nu voel ik me net zo slecht als ik me 'normaal gesproken' 's avonds voel en ik moet nog een hele dag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dat zou kunnen ja
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |