![]() |
|
![]() |
Dag dames,
Ik heb jullie hulp heeeeeeeel hard nodig! Ik heb voor mijn afstudeeronderzoek (Communicatiewetenschap) 200 participanten nodig en ik heb er nog maar 36! Ben jij een meisje/vrouw tussen de 18 en 25 jaar oud en hou je van 'beauty'? Vul dan alsjeblieft in 5 á 10 minuten de online vragenlijst in en maak kans op een Beauty- en Wellnesspakket! Hoe werkt het? Via de onderstaande link bereik je een online onderzoek naar de waardering van beautyproducten. Zodra je de vragen hebt ingevuld kan je je e-mailadres achterlaten en wie weet ontvang jij begin juni een verrassingspakket vol heerlijke beauty- en wellnessproducten! http://uvacommscience.qualtrics.com/...c5twy31WFJHBWt Alvast duizend maal bedankt!! Lieve groet, Eef. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Juist omdat het verschillende hoeken zijn: fora, vrienden, vrienden van vrienden, oproepjes via verschillende soorten websites. Daarnaast worden er, juist om dit soort dingen te voorkomen, bepaalde algemene vragen gesteld in de vragenlijst. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar opleiding en interesses.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|