Hallo,
Ik heb op de een of andere manier als ik chocolade eet (reep,kitkat,cornetto maakt niet uit) krijg vrij snel daarna een bloedneus, me moeder zegt dat ik dit al me hele leven heb.
Maar nu gaat het mij nogal irriteren. Heeft iemand tips om het tegen te gaan? of moet ik naar de dokter , En als je hetzelfde heb, laat het dan weten, Dan weet ik dat ik niet de enige ben op dit forum met Chocolade-bloedneus reactie
Tja, alles kan roep ik altijd maar. Er zijn mensen die allergisch zijn voor chocola, ik heb zelf alleen nog nooit gehoord van allergische bloedneuzen. Ik zou zeggen, ga eens naar de huisarts en laat je verwijzen naar de KNO-arts, misschien dat die wat aan je bloedneuzen kan doen!
Je zou een weekje (niet langer!) xylometasoline kunnen proberen (dat is die verkoudheidsneusspray die bij de drogist te verkrijgen is) soms helpt het en is het erna rustiger. Anders sowieso naar de huisarts en dan is het afhankelijk van je huisarts of die zelf kijkt of je door verwijst naar een KNO arts.