Hallo, ik ben 15 jaar en denk er echt al erg lang over om uit huis te worden geplaatst, hier heb ik verschillende redenen voor. Zo heb ik het gevoel dat mijn ouders altijd aan mijn kop zeiken en ze me nooit begrijpen..
School gaat niet goed, moeder is erg ziek, ouders gescheiden.. , er zijn nog meer dingen aan de hand. Maar dat gooi ik het aller liefst niet openbaar.
Ook is mijn opvoeding gewoon niet goed geweest, ouders gescheiden waardoor er veel afwisseling was als ik bij mijn moeder of vader was. Bij mijn vader kon ik meer schelden enzo, mijn moeder is strenger.
Nu sinds een jaar heb ik voor gekozen om bij mijn moeder te gaan wonen, vader verhuisd heel erg vaak en dat is gewoon niet leuk als kind zijnde..
Het is niet dat ik me hier thuis voel maar alles gaat mis, heb zelfs begeleiding van Yorneo. Maar dat helpt gewoon niet.
Thuis doe ik veel, maar dit wordt gewoon niet gezien.
De waarheid is dat ik mijn steentje bijdraag maar het niet wordt gezien en het nooit goed is. Nu vraag ik jullie wat kan ik het beste doen, ik wil al te graag het huis uit..
Vriendelijke groetjes,
Dennis
|