Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi, ik ben een meisje en ik ben heel verliefd, en ik kijk zo vaak mogelijk naar hem, in de les bijvoorbeeld probeer ik heel vaak zijn oogcontact te vinden. Het kan een beetje eng zijn, maar als ik jou was zou ik dit ook doen, kom je er gelijk achter of zij het ook doet.
Verder kun je wat lichaamstaaltips op het internet lezen over versieren enzo, daar valt namelijk veel van te leren. Het is allemaal heel moeilijk, het heeft erg veel met lichaamstaal te maken. daarom zou ik deze dingen proberen. xx
|
Daar is geen handboek voor.
Je komt er eigenlijk alleen achter door het te vragen of door wat meer met haar om te gaan en kijken hoe ze zich gedraagt. Vaak kun je wel een beetje aanvoelen of ze jou ook leuk vindt of niet. Als je het moeilijk vindt om te vragen (wat ik goed snap) kun je haar misschien eens een keertje mee uit vragen. Samen huiswerk maken of samen even de stad in na school. En dan aanvoelen of ze jou misschien ook wel leuk vindt ![]()
|
![]() |
om terug te komen op vele antwoorden is gewoon vragen of ze je leuk vind. maar ik ben er achter gekomen dat vaak als je vraagt of zij je leuk vind dat ze dat ontkennen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd TheWizardGames | 2 | 26-11-2016 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje? Merle1997 | 20 | 08-01-2016 20:15 | |