Oud 01-07-2013, 20:29
Verwijderd
(leeg)

Laatst gewijzigd op 23-08-2013 om 20:02. Reden: vrij persoonlijk, wil niet dat het in zoekmachines terecht komt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2013, 20:35
Elin3
Elin3 is offline
Het is super lastig om van iemand te houden die eigenlijk niet van haarzelf houdt, dat is lastig vol te houden en gaat op ten duur ook te veel van jou vragen. Je hebt dus waarschijnlijk de juiste keuze gemaakt door het uit te maken.
Het is natuurlijk rottig dat zij een nieuwe vriend heeft, maar aangezien het uit is staat het haar vrij een nieuwe relatie aan te gaan. Probeer er niet te veel aan te denken, je kunt en wilt het niet terugdraaien, dus zal je gewoon verder moeten met je leven. En zeker weten dat dat prima gaat lukken zonder haar.
Probeer het contact, eventueel zelfs via social media te verminderen, dan wordt je ook minder vaak aan haar herinnerd.
Oud 01-07-2013, 21:19
Oezem
Oezem is offline
Ik denk dat het best normaal is dat je het jammer vindt dat zij het blijkbaar geen probleem lijkt te vinden dat het uit is. Zeker als jij het uit gemaakt hebt, ga je er ergens vanuit dat zíj dat niet wou. Het lijkt nu misschien niet of het voor haar niet uitmaakte.
Ik snap dus het gevoel wel, maar probeer er wel overheen te komen. Ik denk namelijk niet dat het goed is om zo te denken. Maar je bent volgens mij gewoon menselijk, dus je moet jezelf ook niet opvreten omdat je je zo voelt.
Oud 01-07-2013, 21:50
Verwijderd
Dat is wel een beetje normaal denk ik ^^ Ik heb 4 jaar een relatie gehad en toen het uit ging, was ik vooral opgelucht. Toen hij een maand later een nieuwe vriendin had, was ik toch wel over de zeik, niet dat ik hem nog wilde, maar gewoon, hallo? En waarschijnlijk was het ook wel een soort reboundactie, zij heeft me later verteld dat hij nog heel erg in de knoop zat over mij, maar intussen zijn ze al een paar jaar gelukkig getrouwd en hebben twee kinderen ^^ En nu ben ik heel erg blij voor hem (we zijn goede vrienden), maar destijds zijn er toch een aantal minder beschaafde bewoordingen voor hen uit mijn mond gekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten