Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ooit ergens gehoord/gelezen/blabla dat veel jongens jonger beginnen met masturberen dan veel meisjes, omdat die stap kleiner is omdat ze bijv met plassen hun piemel vasthouden terwijl meisjes meer actief 'op zoek' moeten gaan. Als je jonger masturbeert, kan ik me voorstellen dat je ook jonger het gevoel hebt dat je klaar bent voor seks.
|
![]() |
|
Ik denk dat de drempel als jongen ook kleiner is om seks te hebben. Je kunt sowieso nóóit zwanger worden, als meisje is er altijd wel ergens een risico (hoewel het als jongen ook niet fijn is om iemand per ongeluk zwanger te maken, maar het is nog steeds niet jouw buik). En daarnaast zit er een enorm maatschappelijk aspect aan: als je als jongen zomaar seks regelt ben je goed bezig, als meisje ben je een slet - heel grofweg gezegd. Ik denk dat dát de grootste oorzaak is dat jongens eerder overdrijven hoeveel seks ze hebben (en hoe groot hun piemel is) en meisjes dat allemaal eerder afzwakken en verbergen.
Ik denk dat lichamelijk of psychisch niet veel verschil zit, ik denk dat meisjes dan zelfs misschien nog wat eerder zijn, aangezien die ook eerder in de puberteit komen.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Meisjes zijn sneller volwassen dan jongens dat staat vast, alleen is de seksdrive groter bij jongens dan meisjes. Het komt denk ik ook wel een beetje doordat jongens elkaar opfokken en onder druk zetten wie het als eerste doet want dat is ''stoer''. De meeste meisjes hebben hebben liever seks op een latere leeftijd en dat het met een jongen is die speciaal voor haar is dan op een vroege leeftijd ontmaagd te worden om daarover op te kunnen scheppen. Maar dat is mijn theorie.
![]() |
![]() |
|
Jongens zijn gemiddeld ouder als ze daadwerkelijk aan seks beginnen hoor. Alleen kost het meisjes denk ik minder moeite om een jongen zo ver te krijgen dan andersom. Dus hoeven meisjes geen topic aan te maken ergens op het internet.
|
Verwijderd
|
Daarbij zijn jongens vaak ook wat ouder in een relatie, bv als een jongen van 16 seks wil maar zijn vriendin van 14 wil dat nog niet.
Ik denk dat een deel ook is dat jongens vaak het gevoel hebben "als je seks kunt krijgen, grijp je die kans" en er dus minder mee bezig zijn of ze er wel aan toe zijn, terwijl meisjes vaker het gevoel hebben "als je seks hebt met een jongen moet je echt zorgen dat je er geen spijt van krijgt", en dus eerder neigen naar wachten. Of dit lichamelijk of cultureel is weet ik niet, het zal wel een combinatie zijn. |
![]() |
|
![]() |
Er moet eerst onderscheid gemaakt worden tussen jongens en meisjes. Jongens krijgen "geslachtsdrift" en meisjes krijgen "kinderdrangen" om het even kort door de bocht te typen. Het is simpelweg een systeem van natuurlijke selectie. Mannen hebben de taak hun zaad te verspreiden onder zoveel mogelijk vrouwtjes en vrouwen hebben de taak een geschikte partner te vinden. Hier is dit systeem ook op gebaseerd. De afgekeurde mannen zullen minder zaad verspreiden onder de vrouwen, waardoor deze "slechte" genen uiteindelijk uit zullen sterven. De maatschappij heeft er enkel voor gezorgd dat deze processen sneller en eerder plaatsvinden, voor de rest heeft deze geen enkele invloed.
|
![]() |
|
Niet in mijn vriendengroep. We zijn nog allemaal maagd. Volgens mij zijn de meeste jongens bij mij in de klas (16-18) nog maagd.
Ik betwijfel of jongens eerder toe zijn aan seks. Ik denk hooguit dat jomgens eerder doen alsof ze er aan toe zijn.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |