Hoi allemaal,
Ik wilde even iets met jullie delen en aan jullie vragen. Ik ben een aantal maanden geleden voor het eerst in mijn leven echt heel erg verliefd geworden. We hebben nu ook een date gehad en er komt een 2e

Maar ik heb sinds ik verliefd ben geworden steeds meer ''last'' van hoe ik het maar noem ''een achtbaan van emoties'' Het ene moment ben ik echt blij enzo en denk ik, wauw dit komt goed en het andere moment denk ik van, misschien wordt het niks en dat maakt me een soort van depressief. Dit wisselt zich steeds heel erg af.Waar dat door komt is misschien dat ik hier teveel over nadenk, maar ook omdat ik nog geen ervaring heb gehad met daten en een relatie enzo (zij ook niet trouwens), wat me dan weer extra onzeker maakt.
Een andere sterke emotie die ik heel erg heb is dat ik haar pas over een tijdje weer zie en dat ik daar elke seconde van de dag zo ongeveer aan denk (met positieve en negatieve gedachten) Wat natuurlijk niet te doen is, aangezien het nog zo lang duurt. Dit laatste kan natuurlijk iets positiefs zijn, maar dat het me constant bezighoudt vind ik toch best vervelend.
Nouja, een heel verhaal, ik vroeg me af wie zich hier een beetje in herkent, misschien niet alle dingen, maar gewoon al die verschillende emoties als je verliefd bent. En of iemand tips heeft.