Oud 24-01-2014, 19:31
Barcafan
Barcafan is offline
Hey,

volgende maand word ik al 20 jaar en voel me wanhopig op vlak van liefde , ik heb nog nooit een relatie gehad, nog nooit intiem geweest met een meisje, nog nooit gekust. Ik heb het gevoel dat meisjes niets in mij zien en denk dat dit nooit goed gaat komen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2014, 19:49
Verwijderd
weg van die computer. word eens lekker zat, party.
sporten, hobbies die je buiten huis kan doen, etc...
of online dating proberen (als je het er voor over hebt om half Nederland door te reizen).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 19:55
Barcafan
Barcafan is offline
feesten doe ik wel veel, maar alcohol drink ik niet, maar ik moet toch niet alcohol gaan drinken om een meisje te vinden? Ps: ik ben van belgië.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 19:58
Verwijderd
hoeft ook niet, is een suggestie. drink zelf bijna nooit mja. Online dating dan iets voor je? Of eindelijk de moed pakken om naar de meisjes te lopen en een gesprek over random bullshit aan gaan, turrlijk word je een paar keer afgewezen, duh! normaal! word je beetje down, afkoelen, oppakken, volgende meisje, totdat je er eentje vind die jou wel leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:00
Barcafan
Barcafan is offline
ik moet eerlijk zijn dat ik wel verlegen ben maar alsk dan de moed heb om een meisje aan te spreken die ik leuk vind, toont zij geen enkele interesse, en dit is al elke keer gebeurt, zodus durf ik ook niet meer naar een meisje te gaan tenzij ik zeker weet dat zij mij ziet zitten, maarja dat is dus ook nog niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:02
Verwijderd
Tja online dating blijft nog een optie, lekker comfortabel achter het keyboard wat over elkaar vertellen, misschien cammen, heel mischien ontmoeten, heel heel mischien een goeie klik. Heb ook half het land door moeten gaan om mijn soulmate te vinden

of gewoon, sporten, sociale hobby, iets waar mensen samen komen. interesses delen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:04
Barcafan
Barcafan is offline
ik heb sinds korte tijd tinder op mijn smartphone, maar daar heb ik dus niets succes mee, heel zelden een match en als er een is woont ze ofwel heel ver ofwel zegt die match gewoon niets
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:10
Verwijderd
Ik heb een lange afstandsrelatie en werkt prima, elkaar 5/6 keer per maand zien. 200 km van elkaar. proberen waard? Zeker.

Als al je mogelijkheden (of wat je wilt proberen) uiteindelijk opraakt zul je uiteindelijk de dingen moeten doen die niet zo aantrekkelijk zijn om je doel te halen. Maar als je jou doel eindelijk haalt heb je het niet voor niets gedaan, die moeite.

En anders kan je het tuurlijk opgeven en hoge eisen blijven stellen maar ik denk dat je met een relaxtere aanpak qua mogelijkheden meer kans hebt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:12
Qimm
Qimm is offline
Misschien zonder de verwachting op meer een praatje maken. Gewoon om je wat meer op je gemak te laten voelen in de directe omgeving van vrouwen. Maak een eenvoudig kort praatje met iemand en sluit het af. Niet wachten tot er een eventuele ongemakkelijke stilte valt. Zo krijg je meer vertrouwen en meer handigheid.
Oud 24-01-2014, 20:20
bloodyb
bloodyb is offline
Je hoeft daar inderdaad geen alcohol voor te gaan drinken. Maar je gaat dus wel naar feestjes e.d.? Daar moet je gewoon door mee gaan en niet wanhopig worden want je wilt toch een meisje dat jou aardig vindt en niet een die medelijden met je hebt. En meisjes irl ontmoeten geeft je meer kans dan internetdaten. Maar er is niks op tegen om het allebei te doen. Er lopen genoeg meisjes rond die jou wel aardig vinden, óók in België! Succes!
Oud 24-01-2014, 20:22
Barcafan
Barcafan is offline
Op dit moment heb ik echt bang om afgewezen te worden, omdat het al elke keer is gebeurd en ik zit ook met mijn lengte ik ben slechts 1m68 en ik denk dat dit veel meisjes ook niet aantrekkelijk vinden
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 20:24
Barcafan
Barcafan is offline
Citaat:
Je hoeft daar inderdaad geen alcohol voor te gaan drinken. Maar je gaat dus wel naar feestjes e.d.? Daar moet je gewoon door mee gaan en niet wanhopig worden want je wilt toch een meisje dat jou aardig vindt en niet een die medelijden met je hebt. En meisjes irl ontmoeten geeft je meer kans dan internetdaten. Maar er is niks op tegen om het allebei te doen. Er lopen genoeg meisjes rond die jou wel aardig vinden, óók in België! Succes!
Dankjewel succes zal ik zeker nodig hebben, ik toon wel niet aan de buitenwereld dat ik hiermee zit, ik lach altijd en ik vertel hier ook niet over aan mijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2014, 21:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Op dit moment heb ik echt bang om afgewezen te worden, omdat het al elke keer is gebeurd en ik zit ook met mijn lengte ik ben slechts 1m68 en ik denk dat dit veel meisjes ook niet aantrekkelijk vinden
Daarom dus een praatje maken zonder achterliggende bedoelingen. Dus ook of juist meisjes die je niet perse aantrekkelijk vindt
Oud 25-01-2014, 08:52
feniks
feniks is offline
Wanhoop straal je uit, en is zeer onaantrekkelijk. Dat stoot af. Als je wanhopig op jacht gaat, is de kans dat je een leuke meid aan de haak slaat klein. Heel klein.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2014, 23:39
nigelgein
nigelgein is offline
ik snap precies wat je bedoel had dit ook best lang .
Ik was vrij wanhopig ging veel uit e.d. (met hooguit een zoen als succes) , dus toen ging ik maar aan t internet daten (en tinder en hot or not) en daar heb ik uiteindelijk een super leuk meisje gevonden.
Bij t uitgaan zal je waarschijnlijk niet zo snel iemand ontmoeten waarmee je langer mee door wilgaan dan een nacht (wel de beauty maar geen brains meestal) maar je krijgt er wel een gezonde portie zelfvertrouwen van .
Het beste is een vrouw ontmoeten bij normale dingen (in de winkel, bij vrienden etc.) .
Maar ja de perfecte relatie bestaat niet dus blijven zoeken is erg belangrijk .
Oud 26-01-2014, 01:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Maar ja de perfecte relatie bestaat niet dus blijven zoeken is erg belangrijk .
Zoeken naar iets wat niet bestaat is belangrijk! Klinkt logisch
Oud 26-01-2014, 11:44
TheHunter
TheHunter is offline
barcafan waarom drink je geen alcohol?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 12:16
Barcafan
Barcafan is offline
Citaat:
eigenlijk omdat ik eigenlijk vooral bier niet lust en ook als ik nog maar 1 glas drink voel ik me al draaierig worden dus daarom drink ik het niet, ik voel me niet te best dan als ik alcohol drink. Ik dank alvast de anderen voor de tips, hopelijk zal ik niet tot mijn 30 ofzo moeten wachten haha , het zal wel goedkomen zeker?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 12:58
TheHunter
TheHunter is offline
Ik zou er niet op rekenen, voor elke 100 mannen zijn er 95 vrouwen in Nederland (van onze leeftijd). Je zult er dus werk van moeten maken!

Bron: CBS - Bevolkingspiramide
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 14:02
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:

is niet echt sexy een dronken man hoor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 14:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
eigenlijk omdat ik eigenlijk vooral bier niet lust en ook als ik nog maar 1 glas drink voel ik me al draaierig worden dus daarom drink ik het niet, ik voel me niet te best dan als ik alcohol drink
Dat is toch prima? Ik ken ook wel een man die nooit drinkt.
Oud 26-01-2014, 23:48
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dat is toch prima? Ik ken ook wel een man die nooit drinkt.

ik ooit in een grijs verleden te veel en te vaak gedaan en dan word je goed ziek en stop je (en ziek is iets meer dan een kater of overgeven meer met leverfalen en dergelijke)

ts ga straks lekker op vakantie daar zijn mensen vaak wat losser kun je ervaring op doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2014, 13:32
Barcafan
Barcafan is offline
Bedankt voor de tips en raad, maar het helpt me nog steeds niet, wanneer ik denk dat het beter ga dan en denk dat er een meisje in me geinteresseerd is, dan is het weer niet zo en blijkt ze me niet mooi te vinden enz, lijkt wel of het zo bestemd is voor mij om alleen te blijve .
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 06:33
feniks
feniks is offline
Dat is ook zo. Wanhopig zoeken naar een meisje dat jou ziet zitten, levert in de regel niks op.
En tot je dat gaat beseffen, zul je blauwtje na blauwtje lopen.
Be a man. Zorg dat je voor jezelf kan zorgen. Dat je geluk niet afhangt van een meisje.
Anders zul je het nog heel moeilijk krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten