Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik snap precies wat je bedoel had dit ook best lang .
Ik was vrij wanhopig ging veel uit e.d. (met hooguit een zoen als succes) , dus toen ging ik maar aan t internet daten (en tinder en hot or not) en daar heb ik uiteindelijk een super leuk meisje gevonden. Bij t uitgaan zal je waarschijnlijk niet zo snel iemand ontmoeten waarmee je langer mee door wilgaan dan een nacht (wel de beauty maar geen brains meestal) maar je krijgt er wel een gezonde portie zelfvertrouwen van . Het beste is een vrouw ontmoeten bij normale dingen (in de winkel, bij vrienden etc.) . Maar ja de perfecte relatie bestaat niet dus blijven zoeken is erg belangrijk .
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou er niet op rekenen, voor elke 100 mannen zijn er 95 vrouwen in Nederland (van onze leeftijd). Je zult er dus werk van moeten maken!
Bron: CBS - Bevolkingspiramide |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ooit in een grijs verleden te veel en te vaak gedaan en dan word je goed ziek en stop je ![]() ts ga straks lekker op vakantie daar zijn mensen vaak wat losser kun je ervaring op doen. |
![]() |
|
![]() |
Dat is ook zo. Wanhopig zoeken naar een meisje dat jou ziet zitten, levert in de regel niks op.
En tot je dat gaat beseffen, zul je blauwtje na blauwtje lopen. Be a man. Zorg dat je voor jezelf kan zorgen. Dat je geluk niet afhangt van een meisje. Anders zul je het nog heel moeilijk krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Over liefde en de wanhoop Diary of Dreams | 3 | 29-12-2004 09:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegel je in je wanhoop Zepp | 6 | 08-12-2004 17:34 | |
Psychologie |
Hopeloos, Wanhopig... ? Verwijderd | 27 | 31-05-2004 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop om meisjesliefde. Scatterheart | 12 | 13-12-2003 22:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanhoop Eightball GOD | 2 | 20-10-2003 19:42 |