hey allemaal. (ik ben 20)
ik heb voor het weekend ook een topic hemaakt erover maar goed ik begin weer opnieuwe.
ik ben al een tijdje verliefde op een leuke meid ze is echt een engeltje. alleen zeb een vriend waar het heel goed mee gaat daar heb ik respect voor. maar ik voel me gewoon zo kut, ik denk aan der elk moment, droom van der, ze ziet er geweldig uit, maar het vreet zo erg aan me het liefst hou ik der gewoon vast, (ik zou nog liever geen seks met der hebben en zij om me heen te hebben dat dat ik seks met der heb en me nooit meer wil zien) zo bedoel ik het, en ik heb geprobeert om verder te zoek naar een leuke meid net zoals zij maar ik maak daar gewoon geen kans op, ben ik te dik? ben ik te lelijk? komt het door dat vervloekte gestotter? heb ik niet genoeg zelf vertrouwen? ik zit er momenteel aan om aan de anabolen te gaan om meschien daarvan nog een beetje aandacht van de meiden te krijgen en soms denk ik wat doe ik op deze wereld ik heb hier niks en de wereld hebt niks aan mij. zo gaat momenteel me gedachten deze situatie heb ik al 4 maanden, maar ik wil der absoluut niet uit me (kleine) vrienden kring.
voelt best goed om me hart te luchten hier, hopen dat cupido snel langs komt.
BTW sorry voor de spelfouten.
en bedankt voor het lezen
|