Oud 08-04-2014, 02:57
D3nn1s
D3nn1s is offline
hey allemaal. (ik ben 20)

ik heb voor het weekend ook een topic hemaakt erover maar goed ik begin weer opnieuwe.

ik ben al een tijdje verliefde op een leuke meid ze is echt een engeltje. alleen zeb een vriend waar het heel goed mee gaat daar heb ik respect voor. maar ik voel me gewoon zo kut, ik denk aan der elk moment, droom van der, ze ziet er geweldig uit, maar het vreet zo erg aan me het liefst hou ik der gewoon vast, (ik zou nog liever geen seks met der hebben en zij om me heen te hebben dat dat ik seks met der heb en me nooit meer wil zien) zo bedoel ik het, en ik heb geprobeert om verder te zoek naar een leuke meid net zoals zij maar ik maak daar gewoon geen kans op, ben ik te dik? ben ik te lelijk? komt het door dat vervloekte gestotter? heb ik niet genoeg zelf vertrouwen? ik zit er momenteel aan om aan de anabolen te gaan om meschien daarvan nog een beetje aandacht van de meiden te krijgen en soms denk ik wat doe ik op deze wereld ik heb hier niks en de wereld hebt niks aan mij. zo gaat momenteel me gedachten deze situatie heb ik al 4 maanden, maar ik wil der absoluut niet uit me (kleine) vrienden kring.

voelt best goed om me hart te luchten hier, hopen dat cupido snel langs komt.

BTW sorry voor de spelfouten.

en bedankt voor het lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2014, 10:00
Qimm
Qimm is offline
Niet aan de anabolen gaan, want bah en ongezond.
Verder moet je geluk niet afhankelijk zijn van een ander. Alleen zijn is misschien kut, maar niet onoverkomelijk. En niemand zit te wachten op een te aanhankelijk vriendje/vriendinnetje.
Best kans dat wanneer jij lekkerder in je vel zit je dat ook uit gaat stralen en daardoor ook meer aandacht krijgt.

Dus niet aan de anabolen, ga gewoon lekker sporten, leef een leven. Niet wegkwijnen achter het schermpje van het een of het ander.
Oud 08-04-2014, 12:41
TheHunter
TheHunter is offline
Aan de anabolen haha!!! grapjas :')

beter even niet zo zielig doen, het is bijna zomer!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 12:45
yobo
yobo is offline
Als je juist opzoek ben zal je het niet vinden. Het is belangrijk dat je meer zelfvertrouwen krijgt en gewoon jezelf bent. Op die manier kom je vast wel iemand anders tegen. Zolang je nergens naar zoekt komen ze vanzelf naar jou toe
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 05:50
D3nn1s
D3nn1s is offline
yobo en qimm ik ben het mee eens. maar ik heb echt het gevoel dat zij de ware is voor mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 06:37
D3nn1s
D3nn1s is offline
yobo en qimm ik ben het mee eens. maar ik heb echt het gevoel dat zij de ware is voor mij
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 06:47
Qimm
Qimm is offline
Dat gevoel zul je nog wel vaker krijgen bij andere meisjes
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten