Oud 10-04-2014, 10:37
jnnk91
jnnk91 is offline
Beste studenten,

Voor mijn afstuderen ben ik momenteel onderzoek aan het doen naar mediagebruik & merkbeleving onder studenten. Hiervoor zoek ik in totaal 230 HBO+ studenten die woonachtig zijn in Nederland, die de volgende enquete zouden willen invullen.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=403369

De enquete neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag. Zal mij enorm helpen met mijn afstudeeronderzoek als zoveel mogelijk studenten hem in zouden kunnen vullen. Dus mocht je klasgenoten / studenten in je omgeving kennen die de enquete ook zouden kunnen invullen, zou super zijn! De enige vereiste is dat ze HBO of WO moeten studeren & woonachtig zijn in Nederland.

Alvast bedankt!

Groetjes, Janneke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2014, 12:28
Verwijderd
HBO+ betekent doorgaans dat je hoger zit dan standaard HBO, terwijl jij er zo te lezen juist mee bedoelt dat HBO ook voldoet. Overigens is een HBO-scholier geen student.

Bij vraag 2 moet je een top-5 van sociale media maken, bij vraag 3 vervolgens antwoorden hoe vaak je deze media gebruikt. Maar bij vraag 3 mag maar 1 antwoord gekozen worden, waar het voor de hand ligt dat voor alle 5 de gekozen media niet per se hetzelfde antwoord geldt. Dat is onhandig en zal de waarde van de onderzoeksresultaten niet ten goede komen; mensen gaan maar een beetje gokken qua antwoord.

Vraag 14 vraagt dan weer "Wat vindt je het belangrijkst om geld aan uit te geven?" en daar zijn meerdere antwoorden mogelijk! Per definitie zou daar maar 1 antwoord mogelijk moeten zijn. Interessant genoeg is er geen "overige" mogelijk en staat bijvoorbeeld huisvesting er niet tussen.

Zo zijn er wel meer dingetjes. Volgende keer iets beter opletten op de vragenlijst, want echt wetenschappelijk relevante uitkomsten zullen er uit de meeste vragen niet naar voren komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten