Hallo allemaal,
Dit is m'n eerste topic op de site.
Ik zit al vanaf het eerste jaar van de basisschool bij een meisje in de klas. Ze is een maand ouder dan ik. We hebben op de basisschool al best een tijdje wat gehad samen maar toen waren we zo klein dat we eigenlijk nog niet echt wisten wat 'verkering' inhield.
Ik zit nu in 3havo, het eerste jaar zonder jaar (zij zit nog op vwo tto). Maar ik ben al in de eerste klas op haar. We hebben vrij veel contact. We praten vaak met elkaar (persoonlijk, nooit op whapp) maar dat zijn niet echt diepgaande gesprekken ofzo maar wel gewoon gezellig.
Ik vind haar echt superleuk en ze reageert ook altijd vrij enthousiast als we elkaar tegenkomen maar ik heb geen idee of dat door onze vriendschap komt of omdat ze mij ook leuk zou vinden.
Na dit schooljaar gaat zij naar een andere school. Ik zie haar dan waarschijnlijk bijna niet meer tenzij we wat zouden hebben.
Eerst zagen we elkaar nog regelmatig in de sportschool omdat ik daar werk en zij sportte maar daar is ze mee gestopt.
Ik wil heeeel graag met haar maar ik ben heel bang dat ik onze vriendschap verpest als k haar zou vragen.
Wat kan k het beste doen??
Heeft iemand ook nog goede ideeën om een grotere kans van slagen te krijgen?
Alvast super bedankt!
Laatst gewijzigd op 28-06-2014 om 07:18.
|