Oud 11-08-2002, 20:15
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Stel, een jongen komt in de disco naar je toe en begint tegen je te praten. Jij vind hem bij het eerste aanzicht een niet zo`n mooie jongen, beter gezegd, je vind hem onaantrekkelijk. na even met hem gepraat te hebben blijkt hij aardig en spontaan te zijn maar je kan ook nog eens een goed gesprek met hem voeren. Wat weegt voor jou dan zwaarder, het innerlijk of het uiterlijk?

(kan voor de jongens ook andersom)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 20:23
WolterB
WolterB is offline
bij mij weegt het innerlijk zwaarder dan het uiterlijk. Als ze er maar niet onverzorgd uit ziet.
Oud 11-08-2002, 20:31
Verwijderd
ligt eraan wat ik van die jongen wil..

Gaat het om echt een relatie of iets beginnen en dat soort dingen, telt het innerlijk zwaarder. Gaat het echter om 1 avondje zoenen en verder geen contact meer ga ik eerder op uiterlijk af..

Dus wat is de intentie van die jongen? Een leuk meisje ontmoeten? dan telt voor mij innerlijk zwaarder.. of een leuk meisje scoren?... dan ja, telt uiterlijk niet speciaal zwaarder maar dan toch liever niet echt onaantrekkelijk
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:32
miro
miro is offline
Verzorging is idd erg belangrijk. Maar er is denk een verschil tussen onaantrekkelijk en niet knap. Ik val op innerlijk, het belangrijkste wat er is. Maar dat betekent niet dat er niet iets moet zijn wat mij erg aantrekt. Ja een jongen moet aantrekkelijk zijn, maar dat kan door iets heel kleins, een bepaalde uistraling bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:36
Starrie
Starrie is offline
ik ben het met Dusjcrib eens.....
Oud 11-08-2002, 20:41
girl18
girl18 is offline
je kan toch ook gewoon vrienden met hem worden verder ben ik weer met Dusjcrib eens..
Oud 11-08-2002, 20:46
Verwijderd
Innerlijk kan veel goed maken, maar er zijn ook grenzen. Het is en blijft voor mij zo dat het uiterlijk minstens passabel behoort te zijn.

Dus als een meisje vrolijk op mij afstapt, wat ik overigens op zich al heel leuk zou vinden, dan zal ik haar in ieder geval met respect behandelen .. ongeacht haar uiterlijk.

Kan ik vervolgens goed met haar opschieten en blijkt ze een goed innerlijk te hebben, dan weegt dat uiteraard zwaar .. maar als ik haar echt onaantrekkelijk vind, dan kan het verder niks worden. Gewoonweg omdat zo een relatie nooit zal werken.

Zou jij intiem zijn met iemand die je erg onaantrekkelijk vindt? Raak je dan ueberhaupt opgewonden?

Ik ben het ermee eens dat innerlijk erg belangrijk is, maar uiterlijk is iets waar je niet omheen kunt. Het telt altijd mee .. of we dat nu leuk vinden of niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:04
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
miro schreef:
Verzorging is idd erg belangrijk. Maar er is denk een verschil tussen onaantrekkelijk en niet knap. Ik val op innerlijk, het belangrijkste wat er is. Maar dat betekent niet dat er niet iets moet zijn wat mij erg aantrekt. Ja een jongen moet aantrekkelijk zijn, maar dat kan door iets heel kleins, een bepaalde uistraling bijvoorbeeld.
helemaal mee eens
Oud 11-08-2002, 21:14
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
******** schreef:
Zou jij intiem zijn met iemand die je erg onaantrekkelijk vindt? Raak je dan ueberhaupt opgewonden?
Inderdaad, dit vind ik nu ook belangrijk. Uiterlijk en innerlijk gaan sowieso samen. Ik ken jongens die een fantastisch karakter hebben en met wie ik heel goed opschiet màar hun uiterlijk/uitstraling vind ik helemaal niks, is niet mijn type dus kan het ook niks worden. Er moet een klik zijn, uitgaande van de blik en als dat er niet is, wordt het totaal niks.
Oud 11-08-2002, 21:30
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Nee idd.

Kijk iemand hoeft niet knap te zijn. Maar ik moet gewoon op hem vallen...ik val op een bepaalde manier van doen/praten.
De jongens waar ik verliefd op ben geweest vind ik echt superknap. Maar voordat ik verliefd op ze werd vond ik sommige helemaal niet zo knap eigenlijk.

Om op je voorbeeld verder te gaan:
Ik zou best met diegene om willen gaan etc.
Of ik er verliefd op word zie ik vanzelf wel...
Uiterlijk van anderen maakt me sowieso niet uit, althans, ik beoordeel mensen er niet op.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:57
zus en zo
zus en zo is offline
innerlijk is belangrijker, maar uiterlijk helpt wel.
Oud 11-08-2002, 22:04
Dminor
Dminor is offline
Ik ben tegen uitgaansdating.
Oud 11-08-2002, 22:37
lieve
lieve is offline
Dan zou ik me toch van dat uiterlijk niet veel aantrekken! Hij is een spontane, leuke, gezellige gast ... waarom zou je dan enkel naar z'n uiterlijk kijken? Ik zou het me in elk geval niet aantrekken!
Oud 12-08-2002, 07:32
Snaak
Snaak is offline
bij 't uitgaan puur uiterlijk... 'k bedoel, 't is toch maar voor 1 avondje, dat weet je als je deraan begint... dan moet je 't wel goed doen toch?

voor langere relaties gaat innerlijk wel veel meer meespelen... liever 'n minder mooi meisje die qua innerlijk helemaal is als 'n lekkerding om alleen maar sex en ruzie mee te hebben....
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:05
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het innerlijk weegt bij mij zwaarder. Het uiterlijk wordt er met de jaren niet mooier op, terwijl het innerlijk -hopelijk- niet zozeer verandert. Bij sommigen natuurlijk wel, maar normaal gesproken vinden er niet zo'n radicale veranderingen plaats. Tuurlijk word je wel wijzer en doe je meer levenservaring op.

Aan de andere kant; iemand die je echt onaantrekkelijk vindt is misschien ook niet de juiste partner voor je. Er moet immers wel iets van seksuele aantrekkingskracht zijn als je straks intiemer wordt met die persoon.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:27
gizmo
gizmo is offline
Het innerlijk vind ik heel erg belangrijk... daar val ik toch voor grote mate voor..
Maar zoals eerder gezegd moet er bij mij wel iets zijn waar ik kwa uiterlijk op val.. zoals een lieve lach of mooie ogen... weet niet.. en idd moet degene er wel verzorgd uitzien.

Ik ben benieuwd waar je het allemaal voor doet als je alleen op het uiterlijk zou vallen?!
Oud 12-08-2002, 12:28
PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind het innerlijk belangrijker, uiterlijk is natuurlijk wel wat je als eerste ziet, maar iemand kan wel heel erg knap zijn, maar als hij geen echte uitstraling heeft ofzo, dan vind ik die persoon als nog niet echt knap.. (yeah)
Elk persoon heeft wel iets moois in zich..

Liever dat die jongen heel aardig is en dat ik er goed mee kan praten, dan dat ie o zo mooi is, maar dan nog een eikel
Oud 12-08-2002, 16:12
Tox
Tox is offline
Ja ik vind innerlijk ook een stuk belangrijker dan uiterlijk, omdat het toch belangrijk is dat je met de persoon goed overweg kunt want anders kun je net zo goed een poster van een knappe meid kopen.

Maar uiterlijk is wel altijd mooi mee genomen en toch het eerste waar iedereen naar kijkt als ze je net leren kennen

Ik zeg maar zo: " Van een mooi bord alleen, kun je niet eten"

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 17:52.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tox schreef:
"Van een mooi bord, kun je niet eten"
En waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:24
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
als het niet voor effies is........ dan innerlijk. Is het voor effies...... dan geen van beiden want daar doe ik niet aan.
Oud 12-08-2002, 17:29
lady_x
lady_x is offline
Dus eigenlijk wat hier allemaal wordt gezegd, komt op hetzelfde neer. Eerst innerlijk en uiterlijk is een bijkomstigheid of mooi meegenomen.

Volgens mij is dat onzin, er wordt altijd geopperd dat het innerlijke het belangrijkste is en bla bla maar:
Onbewust let iedereen op het uiterlijke van iets, schoonheid is iets wat iedereen nastreeft!
Oud 12-08-2002, 17:32
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:
Dus eigenlijk wat hier allemaal wordt gezegd, komt op hetzelfde neer. Eerst innerlijk en uiterlijk is een bijkomstigheid of mooi meegenomen.

Volgens mij is dat onzin, er wordt altijd geopperd dat het innerlijke het belangrijkste is en bla bla maar:
Onbewust let iedereen op het uiterlijke van iets, schoonheid is iets wat iedereen nastreeft!
maar pas als je er in bijt, zul je merken hoe verrot de appel van binnen is

liefde is net fruit soms.
Oud 12-08-2002, 17:43
Ingrid3
Ingrid3 is offline
klopt jah!! da kan wel es zijn da as je super knappe mense hebt da hun innerlijk nix is.. maar as je meestal op uiterlijk bent gevalle zie je da slechte innerlijk nie meer.. dan vin je da ook goe..

maar ik kan zelf wel zegge da ik as eerste op innerlijk val.. maar das nie waar. Je kijkt sowieso eerst naar uiterlijk, das gwoon ut eerste wa je ziet.. as ik da helemaal nix vin hoeft ut van mij verder ook nie.. klinkt maybe stom maar tis wel zo en ik weet zeker da da nog wel bij meer mense is die nu zelf zegge van nie..
ga ut maar es na bij jezelf en je komt der achter..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 17:48
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

maar pas als je er in bijt, zul je merken hoe verrot de appel van binnen is

liefde is net fruit soms.
Mooie appels zonder bulten kunnen toch ook heerlijk zijn of mooie ongeplette druiven zijn toch ook de beste?

Wat jij mooi vindt kan ik lelijk vinden en omgekeerd, dus schoonheid is relatief, ik spreek dus niet over topmodellen of opgetutte poppetjes. Als je verliefd bent is er altijd iets aan die persoon die het uiterlijk mooi maakt, waarbij die persoon voor jou aantrekkelijk is. Het is dus onmogelijk verliefd te worden op iemand die een leuk karakter heeft maar er lelijk en onaantrekkelijk uitziet.
Oud 12-08-2002, 17:54
Tox
Tox is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
En waarom niet?
ja heb ik net gewijzigd, moet zijn " van een mooi bord alleen kun je niet eten" . Bedoel ik mee dat je aan alleen uiterlijk niks hebt.
Oud 12-08-2002, 17:55
Tox
Tox is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
En waarom niet?
en ja omdat dat gewoon het spreekwoord is. Is het zelfde als zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens, dan kun je ook vragen maar ja das gewoon het spreekwoord
Oud 12-08-2002, 18:01
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Tox schreef:

" van een mooi bord alleen kun je niet eten"
anee uiteraard niet, want er staat niks op.
volgens mij is het een ander spreekwoord, allez ja ik weet niet juist.

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:51
Verwijderd
Het hangt er natuurlijk vanaf waar dat meisje op uit is. Als ze me helemaal niet kent en duidelijk eropuit is me te zoenen, dan zou ik dat niet doen, om twee redenen. Ten eerste zoen ik sowieso liever niet met mensen in uitgaansgelegenheden, omdat het te cliché is. Ten tweede zou, als ik het dan tóch zou doen bij wijze van hoge uitzondering, ik het ook alleen maar doen met een meisje waar ik echt qua uiterlijk erg toe aangetrokken word.

Immers, het is voor één avondje, dan moet het ook alleen om de lust gaan. Als het een ontzettend aardig en leuk meisje is waar ik een goed gesprek mee kan voeren, dan zal ik haar erop wijzen dat ze me beter kan bellen of toevoegen op MSN om later nog eens iets af te spreken in een rustiger café om elkaar beter te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:02
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef:

zo is het maar net..

Mensen kunnen er toch ook gewoon leuk uitzien, ook al zijn het geen fotomodellen...

klinkt maybe stom ofzo, maar ik vind van die echte knappe mensen, met een mooi perfect gaaf gezichtje enzo, vaak minder mooi, dan mensen die er iets minder perfect uitzien, maar wel gewoon leuk...
*moeilijk uit te leggen ofzo*
Oud 12-08-2002, 20:12
Tha White Eagle
Citaat:
lady_x schreef:

Mooie appels zonder bulten kunnen toch ook heerlijk zijn of mooie ongeplette druiven zijn toch ook de beste?

Wat jij mooi vindt kan ik lelijk vinden en omgekeerd, dus schoonheid is relatief, ik spreek dus niet over topmodellen of opgetutte poppetjes. Als je verliefd bent is er altijd iets aan die persoon die het uiterlijk mooi maakt, waarbij die persoon voor jou aantrekkelijk is. Het is dus onmogelijk verliefd te worden op iemand die een leuk karakter heeft maar er lelijk en onaantrekkelijk uitziet.
appel zonder bulten kunnen ook lekker zijn. KLOPT!..... MAAR het binnenste moet wel goed zijn. Mochten daar wormen inzitten en/of rot zijn dan gooi hem heus wel weg. Ik kan me niet voorstellen dat men verliefd kan zijn die er misschien goed uitziet maar verder een ongelooflijke klootzak/bitch it. Ik zou de persoon HATEN ipv liefhebben.

Haat en liefde komt van binnen, niet van buiten door je kleur haar ofzo.

Ik ben WEL mee eens dat voor echt een relatie BEIDEN goed moet zijn. Dus zowel de schil als het vruchtvlees om maar te zeggen. Maar voor een vriendschap ofzo niet. Dan moet maar een ding goed zijn.
Oud 12-08-2002, 20:14
Tha White Eagle
Citaat:
Tox schreef:

ik vind dit id ook een hele mooie vergelijking Ik moet deze onthouden naast de appel.
Oud 12-08-2002, 21:08
Severus
Severus is offline
Ik zou niks met hem willen. Weg d'r mee.

Erg van mij, hè?

Ripper
Oud 12-08-2002, 23:22
Verwijderd
Ligt eraan waar we op doelen. Als ik er een goed gesprek mee kon voeren, maar hem niet aantrekkelijk vond, tja, dan zou ik verder met hem blijven praten maar niet zoenen of zo. Als hij nou lekker was maar niks nuttigs zei, tja, wat moet je anders?

Maar kijk, als je die jongen-waarmee-je-zo-goed-kon-praten nou langer kent, dan kun je hem wel gemakkelijk leuk gaan vinden, ondanks dat je hem eerst niet leuk vond.

Onaantrekkelijk en lelijk zijn trouwens niet altijd hetzelfde *kent lelijke jongen die ook geen goeie gesprekken kan voeren maar toch woest aantrekkelijk is en dus een goed slachtoffer voor zoenpartijen *
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Het innerlijk weegt bij mij zwaarder. Het uiterlijk wordt er met de jaren niet mooier op, terwijl het innerlijk -hopelijk- niet zozeer verandert. Bij sommigen natuurlijk wel, maar normaal gesproken vinden er niet zo'n radicale veranderingen plaats. Tuurlijk word je wel wijzer en doe je meer levenservaring op.
Ga jij bij een avondje uit van jaren dan? Dan blijf je bezig
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:46
Lieverd17
Lieverd17 is offline
als ik em onaatrekkelijk vin zo het nooit een relatie ofzo worden
om iets met elkaar tekrijgen moet je zijn/haar uiterlijk goed vinden (in iedergeval niet onaantrekkelijk) en karakter ook.

KuzZzzzzZ
Oud 14-08-2002, 16:47
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

:

klinkt maybe stom ofzo, maar ik vind van die echte knappe mensen, met een mooi perfect gaaf gezichtje enzo, vaak minder mooi, dan mensen die er iets minder perfect uitzien, maar wel gewoon leuk...
*moeilijk uit te leggen ofzo*
toch leg je het precies goed uit!
DAt heb ik nou ook precies.... mensen die helemaal perfect zijn.. ik weet niet.. zal ik niet gauw op vallen... en vind ze dan idd ook gelijk minder *mooi*
Oud 14-08-2002, 16:56
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:

toch leg je het precies goed uit!
DAt heb ik nou ook precies.... mensen die helemaal perfect zijn.. ik weet niet.. zal ik niet gauw op vallen... en vind ze dan idd ook gelijk minder *mooi*
hihi ja vaag is dat he??
maar meestal als iemand er gewoon wat minder perfect uitziet, vind ik dat een stuk leuker..
stuk menselijker ook denk ik
Oud 14-08-2002, 16:58
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

stuk menselijker ook denk ik
idd.. en niet zo´n iemand die net voor model geboren is ofzo.. naja.. ik praat het nu helemaal fout.. dus hou gauw op
Oud 14-08-2002, 17:05
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:

idd.. en niet zo´n iemand die net voor model geboren is ofzo.. naja.. ik praat het nu helemaal fout.. dus hou gauw op
haha niet dat het nou lijkt alsof we een hekel hebben aan mooie mensen *is stiekem gewooon jaloers *
Oud 14-08-2002, 17:08
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

haha niet dat het nou lijkt alsof we een hekel hebben aan mooie mensen *is stiekem gewooon jaloers *
ey.. we lijken wel op een bepaald meisje die we beiden kennen.. enig id?
Oud 14-08-2002, 17:15
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:

ey.. we lijken wel op een bepaald meisje die we beiden kennen.. enig id?
oowww jaa ik weet wie je bedoelt *vandaag nog zien lopen op dorp*
*zal verder stoppen met off-topic-ijl*
Oud 14-08-2002, 17:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Ga jij bij een avondje uit van jaren dan? Dan blijf je bezig
Neej ,ik bedoel als je langer met zo iemand samen zou willen zijn. Om een avondje te zoenen maakt het uiterlijk ook niet veel uit..Ik kan tenminste niet zeggen dat ik ooit een denderend mooie jongen heb gezoend.. Nou ja, twee waren er niet lelijk, maar dat was voornamelijk hun uitstraling. en daar heb ik van tevoren mee geflirt. En flirten doe je niet met iemand die mega-lelijk is. Of je moet de aandacht al leuk vinden. Of de uitstraling. Of je valt op lelijkerds. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Neej ,ik bedoel als je langer met zo iemand samen zou willen zijn. Om een avondje te zoenen maakt het uiterlijk ook niet veel uit..Ik kan tenminste niet zeggen dat ik ooit een denderend mooie jongen heb gezoend.. Nou ja, twee waren er niet lelijk, maar dat was voornamelijk hun uitstraling. en daar heb ik van tevoren mee geflirt. En flirten doe je niet met iemand die mega-lelijk is. Of je moet de aandacht al leuk vinden. Of de uitstraling. Of je valt op lelijkerds. Ofzo.

...Ik heb met een hele mooie jongen gezoend.... Meerdere.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:20
Verwijderd
Hmm veel mensen zeggen dus hier, innerlijk langer terijm, uiterlijk korte termijn maar als je kan kiezen natuurlijk allebei.
De mensen die heel snel een relatie nemen, die zullen er vast zijn in DIT TOPIC zeggen dat ze voor het innerlijk gaan maar een knappe jongen/meid is in het begin toch ook gewoon aardig? daar kan je dan toch ook gewoon op het innerlijk vallen?

Het lijkt mij niet als iemand voor een avond wil altijd eikels zijn, ze zeggen ook hoe mooier het uiterlijk hoe lelijker het innerlijk....

Als je dan een relatie begint met iemand ken je die persoon ook nog niet hoor, je leert mensen pas echt kennen, dus dan kan je toch ook niet zeggen: ik ben echt voor het innerlijk gevallen.

Als je echt voor het innerlijk valt, dus hele goeie gesprekken hebt, heb je toch niet ineens de neiging dat je hem wilt zoenen, bij al die gesprek ontstaat er toch een seksuele spanning?

Ja heb nu een vriendin en nam heel snel met haar, is normaal ook tegen mijn pricipes maar al erg snel verliefd geworden, ja het innerlijk is leuk dat is in het begin ook logisch vind ik, je bent heel verliefd op elkaar dan wil je elkaar toch geen pijn doen.
Heb nu dan ook wel geluk ( weet niet of dit het juiste woord is ) dat het zo lekker klikt.

Maar we zijn natuurlijk allebei op het uiterlijk gevallen? maar is het daardoor minder leuk? nu is er wel een spanning hoe het uit pakt, ja je kan gekwetst geworden dat weet ik maar dat risico neem ik maar voor lief.

hoop dat je hier iets aan hebt.

bye bye syphon
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:52
pooh_beertje
pooh_beertje is offline
ik val op iemand zijn innerlijk maar hij moet er wel verzorg uitzien enzo!
Maar ja ik moet toch eerst iemand een redelijk kennen voor ik verliefd ben ofzo! en tja al zou het nou voor een avondje zijn dan zou ik wel op het uiterlijk afgaan! Maar dat doe ik toch niet zo snel.
En trouwens bij iedereen speelt toch wel het uiterlijk ook mee, want al zie jij iemand voor het eerst zie je toch eerst zijn gezicht ect.
Oud 15-08-2002, 15:53
pooh_beertje
pooh_beertje is offline
en al is innerlijk en uiterlijk allebei helemaal leuk is het natuurlijk helemaal super
Oud 15-08-2002, 16:34
Gatara
Gatara is offline
Even een cartoon van Hein de Kort beschrijven:

Een stelletje zit op een bankje in een park. Vraagt het
meisje aan de jongen:
"ja, maar, hou je nu van me vanwege mijn innerlijk of vanwege mijn uiterlijk?"
"Nou," antwoordt die jongen, "zolang ik er niet in mag, zal het
wel om je uiterlijk wezen."

Nu even serieus: volgens mij speelt innerlijk uiteindelijk
toch wel een belangrijkere rol dan het uiterlijk. En met het innerlijke bedoel ik niet met wat die jongen in de cartoon van
Hein de Kort bedoelde
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 00:53
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Bijna iedereen roept hier dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.
Jullie liegen bijna allemaal.

Ik vind uiterlijk ook zwaar meetellen.
Net zoals ******** zegt: Wordt jij opgewonden van een lelijk persoon? Ik geef maar een voorbeeldje...

Nee, dat wordt je niet !!!!!!

Een jongen hoeft niet het gezicht en/of het lichaam van een o neill model te hebben. Maar als ie lelijk is, gaat het feestje niet door.

Klinkt misschien bot, maar ik ben eerlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 01:04
Verwijderd
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Bijna iedereen roept hier dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk.
Jullie liegen bijna allemaal.

Ik vind uiterlijk ook zwaar meetellen.
Net zoals ******** zegt: Wordt jij opgewonden van een lelijk persoon? Ik geef maar een voorbeeldje...

Nee, dat wordt je niet !!!!!!

Een jongen hoeft niet het gezicht en/of het lichaam van een o neill model te hebben. Maar als ie lelijk is, gaat het feestje niet door.

Klinkt misschien bot, maar ik ben eerlijk...
ik ben OOK EERLIJK!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 15:44
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Wat weegt meer voor mij?

Eerlijk?

UIterlijk..

Tja..........

Doei doei
Met citaat reageren
Advertentie