Oud 13-07-2014, 21:29
yecats
yecats is offline
Ik zal even kort mijn verhaal uitleggen.
Ik ben 13 zit in de brugklas. We zijn een paar maanden geleden op kamp geweest waar ik veel nieuwe vrienden heb gemaakt. Tijdens het kamp vond ik een jongen leuk, maar nu niet meer. Nu vind ik een vriend van kamp leuk. En ik heb zijn nummer ook wel maar onze gesprekken gaan echt slecht naar mijn gevoel. Het is alleen maar heeiix heei x hoeist gmj og mooi en dan houd t zon beetje op. Ook heeft mijn vriendin tegen hem gezegt dat ik hem leuk vind, maar hij is daar eigenlijk nooit over begonnen tegen mij. Wat ik best fijn vind, want ik wil het hem het liefst in real vertellen. Maar ik durf eigenlijk niet een keer met hem te afspreken, nouja ik durf eigenlijk niet te vragen of hij wil afspreken. En het is nu ook vakantie dus dat is best vel irritant. Dit was dus mn verhaal

Dus hebben jullie miss tips om een beter gesprek via whatsapp met hem te hebben,
En tips om met hem aftespreken,
En tips over hoe ik kan vertellen dat ik hem leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2014, 22:16
Barca1
Barca1 is offline
Vragen naar z'n vakantieplannen? Wat ie van kamp vond? Opzich zijn deze vragen niet zo moeilijk te bedenken. Gewoon simpele vragen stellen, daar antwoordt hij op en dan heb je je gesprek!

Hoe je nuchter kan afspreken, zeg dat je 2 bioscoopkaartjes hebt, maar dat degene met wie je zou gaan niet kan. Of hij dan mee wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2014, 22:19
yecats
yecats is offline
Citaat:
Vragen naar z'n vakantieplannen? Wat ie van kamp vond? Opzich zijn deze vragen niet zo moeilijk te bedenken. Gewoon simpele vragen stellen, daar antwoordt hij op en dan heb je je gesprek!
Maar is t niet raar als ik alleen maar vragen stel enzo :$
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 00:06
Lionelvdb
Lionelvdb is offline
Citaat:
Dat heb ik mezelf ook al vaak afgevraagd maar als hij je ook leuk gaat vinden door dat je elkaar beter leert kennen. Zal hij ook vragen aan jouw stellen. Al vraagt hij niets over jouw kan je altijd onbewust over jezelf een beetje praten. Met enkele voorbeelden " Vond je het wk ook zo fijn " dan weet hij dat jij naar het wk keek etc ... Ik ben verre van een expert op dat gebied. Ik vind het niet verkeerd als je enkel vragen stelt. Ik hoop dat het een beetje hielp.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 00:45
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Misschien is hij ook heel verlegen en zit hij nu met t zelfde probleem als jou...

Vraag veel dingen, maar geen vragen stellen die nergens op slaan. (Probeer dan ook 't standaard gesprek te vermijden. Dus het "hey" "hey" "hgh?" "Gmj?" "Og" "mooi" gesprek, iedereen kent t wel)

Als het uiteindelijk toch niks word heb je altijd nog het geluk dat je zelf kan kiezen of je hem blijft zien of niet.

En onthoud: nee heb je, ja kan je krijgen!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2014, 09:45
Barca1
Barca1 is offline
Citaat:
Waarom zou dat raar zijn? Je kan het ook opvatten als interesse tonen. Dat zou ik zelf waarderen. En door die vragen, kan je een gesprekje aanknopen.

Jij vraagt wat hij gisteren gedaan heeft. Hij zegt, ik heb gevoetbald. Dan zeg jij, wat leuk! Ik heb voetballen gekeken. En dan zegt hij misschien wat je ervan vond, en dan zeg jij: leuk! Volgende keer samen kijken? (beetje onschuldig, en kan je een date opleveren!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten