![]() |
|
Ga jezelf geen onnodige angst aanjagen door zelfdiagnose, stop met het zoeken op internet naar wat symptomen allemaal mogelijk kunnen betekenen. Daar schiet je niks mee op. Maak maandag een afspraak bij de huisarts als je je zorgen maakt.
|
Je hebt zelf een diagnose gesteld, dat lijkt me niet heel verstandig... Ga naar de dokter, desnoods vraag je of je bij een andere huisarts terecht kan en je legt het probleem voor. Dan kan hij of zij je vertellen wat er echt aan de hand is...
|
Je maakt je druk over een operatie terwijl je niet eens weet of je wel die aandoening hebt? Dat lijkt me echt jezelf onnodig angst aanjagen. Ga naar de huisarts en stop met zelf dokteren.
|
nouja als ik naar de wc ga als ik ongesteld ben is het alsof ik een kind moet baren, dat is toch niet normaal?
![]() Ik ben al eerder geweest, en hij zei dat als het erger wordt datik terug moet komen.. ik was alleen gewoon benieuwd naar wat andere mensen dachten.. en wat het inhield, daarna kan ik altijd nog gaan als ik het zeker weet, snap je. Ik heb gewoon liever niet dat ze in m'n kont gaan zitten porren en het na de tijd blijkt dat ik niks heb >< Daarom wil ik het liever zeker weten.. |
![]() |
|
Als het is pijnlijk is lijkt onderzoek me sowieso niet voor niks.
Zeker weten kan beter komen door een diagnose van een arts dan door je eigen speculaties!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreemd. Poline12 | 4 | 20-07-2011 17:46 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Endometriose/Gyn Nebel | 0 | 21-12-2008 13:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Klaplong (pneumothorax) Motormuisje | 7 | 28-11-2006 20:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 |