Hallo,
Ik zit met een enorm vervelend probleem.
In de 2e kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas, daar werd ik snel goede vrienden mee. In de 3e realiseerde ik me dat ik wel wat meer wilde, veel te laat, ik was vol gefriendzoned, super dom.
Ik heb dat geaccepteerd en ben nu nog steeds super goede vrienden met haar, ik voel nog steeds wat voor haar.
Afgelopen nacht ging het alleen finaal mis, ik wist al de ze een jongen had ontmoet. Maar niet dat hun al wat hadden. De gingen voor mij vol zoenen, ik voelde me zo kut dat ik weg ben gegaan.
Thuis heb ik ruzie gehad met haar via WhatsApp. Ik vond dat ze had moeten vertellen dat ze wat had met hem. Ze wilde dat ook doen, ze wist alleen niet hoé. Ik was zo geleid door mn gevoelens dat ik allemaal dingen heb gezegt waar ik nu spijt van heb. Ik heb haar de volgende ochtend mijn excuses aangeboden, die heeft ze aanvaard. Ik denk ook dat ze dat wel meent, want ze voelt zich ook enorm kut tegen over mij.
Ik heb nu besloten, om dit allemaal te verwerken, even geen contact meer met haar te hebben, maar ik heb het gevoel dat dit het alleen maar erger maakt. Wat kan ik doen om dit allemaal het best te verwerken voor mij, en ook die vriendschap in stand te houden. Want ze betekend nog steeds ontzettend veel voor me.
|