Oud 08-02-2015, 20:40
Stanneke18
Stanneke18 is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 15 en heb sinds 2 maanden een vriendin van 14, die tevens mijn beste vriendin is/was, en klasgenoot is.

Nu zit ik met een probleem... Komende zaterdag is het Valentijnsdag....maar... Wat moet ik haar geven?!? Ik heb gehoord dat ze zelf ook niet weet wat ze mij wil geven... Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Wel weet ik dat ze nog nooit iets heeft gekregen met Valentijnsdag.

Kunnen jullie me helpen?

Groetjesss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2015, 20:45
Elin3
Elin3 is offline
Waarom moet je haar per se een cadeau geven? Jullie kunnen Valentijn toch ook "vieren" door gewoon samen iets leuks te gaan doen. Anders kan je haar misschien verrassen met iets simpels als een brief waarin je vertelt waarom ze zo geweldig leuk is. Zeker weten dat ze dat kan waarderen
Oud 08-02-2015, 20:46
Verwijderd
Ik zou zeggen: een lief kaartje en een rode roos, en op zich moet dat genoeg zijn. Echte cadeaus vind ik meer iets voor verjaardagen en sinterklaas.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 08:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon niks natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 08:14
Verwijderd
Ze heeft nog nooit iets gekregen voor valentijn, de lat ligt dus niet bepaald hoog. Geef haar een mooie kartonnen doos, of een wikkel van een twix. Als je echt uit de bocht wilt springen zou je kunnen overwegen een boterham voor haar te smeren.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2015, 15:06
BubbleBab
BubbleBab is offline
Citaat:
Ze heeft nog nooit iets gekregen voor valentijn, de lat ligt dus niet bepaald hoog. Geef haar een mooie kartonnen doos, of een wikkel van een twix. Als je echt uit de bocht wilt springen zou je kunnen overwegen een boterham voor haar te smeren.
Lol, misschien iets te... Een wikkel van een twix?! Serieus! Hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 07:51
Verwijderd
Het was natuurlijk een stijlfiguur om mijn boodschap te versterken. Een wikkel van een twix lijkt me geen geschikt valentijnscadeau, maar als ze nog nooit een valentijnscadeau heeft gehad, is zo ongeveer alles wat je geeft al prima. Dat wilde ik meegeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten