Oud 21-08-2015, 09:31
ahntmizin
ahntmizin is offline
Ik ga over 2 weken beginnen met mijn HBO opleiding Chemie aan Hogeschool Rotterdam, ik heb alle boeken besteld en dat is al binnen, op 1 boek na, en die komt pas half september binnen.
Is dit een probleem? ik hoor van sommigen dat het niet uitmaakt en van anderen dat je de les niet in mag.
Hoef ik me nergens zorgen om te maken, of wel? en zowel, wat kan ik er dan aan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2015, 09:46
Elin3
Elin3 is offline
Hoe streng een docent is wat betreft boeken meenemen naar de les verschilt heel erg. Als je er op aangesproken wordt, of als de docent aangeeft dat je echt je boeken mee moet nemen, kan je hem altijd uitleggen dat het boek nog onderweg is. Dat is in principe overmacht, want je hebt de boeken ruim op tijd besteld.

Als je dit vak niet direct gaat volgen, maar bijvoorbeeld pas in het tweede blok of semester hoef je je helemaal niet druk te maken. Dan is het boek ook nog ruim op tijd binnen voor je college krijgt over de lesstof uit dat boek.
Oud 21-08-2015, 10:30
WolterB
WolterB is offline
Niet druk over maken. Zijn mogelijk nog genoeg vakken die je gaat volgen waar je het boek eigenlijk niet of nauwelijks nodig gaat hebben. En als je hem wel nodig hebt is het overmacht en kan je vast wel met een mede-student meekijken.
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten