Je moet begrijpen dat je van roken echt totaal-niks van voelt. Hooguit een nicotine-shot omdat je het niet gewend bent maar je gaat er voor de rest niks van voelen. Verslaafde krijgen een "ontspannen" gevoel van maar dat is de verslaving die dat tegen ze verteld. Ik zelf rook ook en vind het prima tot mijn 25ste.]
Van wiet zal je wel wat voelen, een zwaar...rustgevend gevoel vind ik het, zelf gebruik ik het wel is in het weekend recreatief.
Citaat:
This het sws waard als je alleen wiet rookt heeft wel het zelfde effect als normaal roken alleen wiet is het juist beter voor je longen zit namelijk een stofje in
|
Niet aanvallend bedoeld maar waar haal jij vandaan dat wiet en sigaretten hetzelfde effect geven? Dit zijn twee hele verschillende dingen. Van roken voel je niks van, is alleen lekker (naar mijn mening). Van wiet voel je wel wat van.
Ook is wiet roken 4 keer slechter voor je longen dan normaal roken. Dan moet ik er wel bij zeggen dat je op een "uitgaansavond" makkelijk een pakje doorheen haalt (19 peuken) en niet zo snel 5 joints...ook rook je vaker dan je een joint opsteekt.
Voortaan iets beter belezen