Hallo allemaal,
Er zit in mijn klas een meisje dat ik erg leuk vind. We praten sinds kort met elkaar op App, maar het lijkt alsof alles over school gaat, en wanneer we in de gangen met elkaar praten (in een groepje) lijkt het alsof ze geen interesse in me heeft.
Klopt het dat je interesse niet kan maken, maar dat interesse er echt al vanaf het begin zou moeten zijn geweest? Zo niet, hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze geïnteresseerd wordt in me? Zijn hier speciale manieren voor of moet het echt met de tijd komen?
Ook vraag ik me af hoe ik de gesprekken over wat anders dan alleen school-gerelateerde onderwerpen kan laten gaan. Ik ben van mezelf best verlegen, en zeker nu we pas een weekje praten heb ik nogal moeite met een interessant gesprek gaande houden (het "Hoe gaat het"-"Goed met jou"-"Ja ook"-gedoe komt nogal vaak voor).
Het leuke is dat ik na een tijdje wel gewoon hele gesprekken met mensen kan houden (toen ik bijvoorbeeld mijn beste vriendin net leerde kennen), maar omdat ik haar zo leuk vind durf ik het gewoon minder goed omdat ik bang ben dat ik teveel tegen haar praat of iets.
|