Oud 21-08-2002, 08:27
mobie
mobie is offline
Vorige week vrijdag maakte Aimé Antheunis zen eerste selectie bekend:

-doelmannen: De Vliegher en Herpoel

-verdedigers: De Boeck, Valgaeren, Van Buyten, Van Der Heyden, J. Peeters, Vreven en Dheedene

-middenvelders: Daerden, Goor, Simons, Bassegio, Vanderhaeghe, Englebert, Blondel

-aanvallers: Wesly Sonck, M. Mpenza, E. Mpenza, B. Peeters

Ondertussen hebben Bob Peeters en Mbo Mpenza moeten afhaken met lichte blessures, in hun plaats heeft Antheunis Peter Van Houdt van Mönchengladbach opgeroepen.

Beetje verrassend vind ik de niet selectie van Vermant en Thijs en de selectie van de 18 jarige Jonathan Blondel (Tottenham). Ook de terugkeer van Dheedene verbaast me.

De basiself tegen Polen:
-----------De Vliegher
Vreven**Simons**Van Buyten**Dheedene
Englebert**VDHaeghe**Bassegio**Goor
----------------Sonck
--------------------E. Mpenza

In vergelijking met de mooie prestatie vd duivels tegen Brazilië blijven er maar 5 basisspelers van toen over in de huidige basisopstelling. Maar definitief is deze zeker niet, Antheunis wil deze wedstrijd gebruiken om zoveel mogelijk spelers te laten spelen en hen dusdanig beter te kunnen beoordelen.
Oud 21-08-2002, 10:40
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Ik vind het echt prachtig dat vreven is opgeroepen, zo'n fanatic!
ik vind daerden en blondel ook een aanwinst
jammer vind ik dat vermant niet is opgeroepen, thijs boeit me niet zo
Oud 21-08-2002, 10:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Holy Terror schreef:
Ik vind het echt prachtig dat vreven is opgeroepen, zo'n fanatic!
ik vind daerden en blondel ook een aanwinst
jammer vind ik dat vermant niet is opgeroepen, thijs boeit me niet zo
Vreven is een arrogante klootzak die vuile en gemene trucjes nodig heeft om zijn tegenstander de baas te blijven. Bij hem is het eerst de man en dan de bal. Ik hou niet van dat soort voetballers! Ze maken het voetbal kapot.
Oud 21-08-2002, 22:13
mobie
mobie is offline
Polen - België: 1-1
Polen begon met een sterk openingskwartier aan de wedstrijd. In die fase kwamen ze ook op voorsprong na een geweldige flater van De Vlieger. Daarna namen de Belgen de wedstrijd in handen en kwamen verdien langszij in de 40e minuut (doelpunt Sonck). De tweede helft begon nog aardig, maar verwaterde al snel door de vele wissels. Toch bleef België constant de betere ploeg.
Toch een sterk begin voor Antheunis. Het ziet er al bij al goed uit voor de wedstrijd tegen Bulgarije.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten