Hey forumleden,
Ik ben een jongen van 16 jaar. Sinds dinsdag ging een meisje me chatten (dus zij wou mij denk ik, maar daarna probeerde i haar te flirten beetje) toen dacht ik hmm laat ik maar even haar nummer vragen. We praten soms ook veel. Maar wanneer ze vragen stelt met wat wou je me ltijd zeggen etc ben ik altijd kort. Soms negeert ze mij en wanneer ik denk dit wordt niks ga ik haar negeren, maar dan begint ze te flirten met haha etc..
Nu is het zo dat ik vroeg om aftespreken maar dit ontwijkt ze, ik heb het 2x gevraagd. Alleen zegt ze steeds nee, is dit omdat ze niet wil of gewoon voor de sier een relatie heeft (internetrelatie, ken er wel in echt op school). Nu wil ik dus vragen wat kan ik doen om haar verliefd te maken op mij? Want wanneer ik niet praat gaat ze wel beetje proberen te opvrolijken. En ze zei ook dat ze van me hield op APP. Dit is ook me eerste keer dat ik zo dichtbij ben , eigenlijk had ik ook verwacht dat we zeer binnenkort zouden zoenen, nog niet afgesproken. Hebben jullie advies of wat ik kan doen tijdens app
|