Oud 21-01-2016, 11:58
HugoZ
HugoZ is offline
Hoi,

Ik zou graag een zakcentje willen verdienen, maar ik weet niet hoe... Je kan wel leuk heitje voor karweitje gaan doen maar daar krijg je 50 cent voor ofzo.. Krantjes gooien mag ik ook niet. Ik heb redelijk verstand van Computers en (3d) ontwerp. Ik heb onlangs mijn eigen pc gebouwd.. iemand een tip?

Hugo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2016, 12:10
Verwijderd
Anderen helpen met computers bouwen of problemen en ontwerpen maken voor anderen?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 12:19
Durian
Durian is offline
Auto's wassen en dan per auto 5 euro vragen.
Oud 21-01-2016, 12:23
Elin3
Elin3 is offline
Als je een beetje verantwoordelijk overkomt zou je misschien bij buren en kennissen kunnen oppassen op kleine kinderen. Als de kinderen slapen is dat niet eens zo heel veel werk
Oud 24-01-2016, 08:31
N!nja
N!nja is offline
Misschien kun je ergens in de kassen werken
Oud 25-01-2016, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Auto's wassen en dan per auto 5 euro vragen.
Dit was denk ik mijn eerste bijbaantje. Met een paar emmers warm water naar het parkeerterrein van de supermarkt en gewoon aan mensen vragen of ze hun auto of misschien alleen hun ramen gewassen wilde hebben voor een bijdrage van minimaal Fl1,- maar naar eigen keuze. Op een slechte zaterdag haalden we Fl50,- per persoon binnen en de beste zaterdagen rond de Fl300,-. En het was leuk ook nog!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2016, 18:32
Durian
Durian is offline
Citaat:
Dit was denk ik mijn eerste bijbaantje. Met een paar emmers warm water naar het parkeerterrein van de supermarkt en gewoon aan mensen vragen of ze hun auto of misschien alleen hun ramen gewassen wilde hebben voor een bijdrage van minimaal Fl1,- maar naar eigen keuze. Op een slechte zaterdag haalden we Fl50,- per persoon binnen en de beste zaterdagen rond de Fl300,-. En het was leuk ook nog!
Precies!
Oud 13-02-2016, 17:07
bregjevh2002
bregjevh2002 is offline
Ik wil ook een bijbaantje als oppas maar ben 13 en de mensen vinden mij te jong iemand een idee wat ik dan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2016, 20:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil ook een bijbaantje als oppas maar ben 13 en de mensen vinden mij te jong iemand een idee wat ik dan kan doen?
Als je oppast bij kennissen is dat soms een minder groot probleem.
Oud 14-02-2016, 23:21
Positive mind
Positive mind is offline
Of komend voorjaar bij mensen in de tuin gaan helpen (betaald dan).
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 16:53
Ali Oha
Ali Oha is offline
Wat denk je over dropshipping? Weet je niet wat dropshipping betekent?
Drop shipping ook bekend als doorverkoop. Bij deze constructie ontvangt een handelaar/jij dus een bestelling van een eindklant. (via jouw website/social medium/etc..)
De handelaar/jij dus plaatst de bestelling door naar de producent/dropshopping leveranciers. De producent levert het product direct aan de eindklant. (jij hebt geen verzendkosten)
De grote voordeel die je ook hebt is dat je geen voorraad hebt. Via youtube vindt je info over dropshopping. Via Google vindt je producent/dropshopping leveranciers
en een gratis webshop doe je bij www.luondo.nl (hier betaal je alleen 35 ct of zoiets per verkocht item) Succes met deze concept.

Laatst gewijzigd op 24-03-2016 om 17:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten