Citaat:
verdrietje schreef:
Als je verliefd op iemand bent, weet je dat dan gelijk? Of kan het zijn dat je het gewoon echt niet weet????
|
Uhmmm het hoeft niet altijd dat je gelijk weet of je verliefd bent of niet. Soms heb je wel is zoiets van Woowww ik ben verliefd terwijl je achteraf denkt van: tja ik vond diegene eigenlijk gewoon leuk maar ik was niet echt verliefd. Maar het kan ook omgekeert zijn. Dat heb ik ook wel is gehad...Die jongen vond mij toen leuk en ik hem niet (althans..dat dacht ik!!) We smsten heeel vaak en ik had het heel vaak over hem. En altijd onkende ik dat ik hem leuk vond. Totdat ik een gesprek met mijn tante had en die zei van: Ja je vind hem wel leuk, je hebt het alleen zelf niet door...En ja hoor ze had gelijk, ik was echt verliefd op hem.
Het kan zijn dat je echt weer verliefd op je ex aan het worden bent..maar het kan ook zo zijn dat je weer denkt aan vroeger, toen alles zo vertrouwd tussen jullie was. Dat mis je misschien toch ook al heb je het zelf niet eens door..misschien ben je er weer mee geconfronteerd toen je hem weer zag en kwamen de gevoelens van toen weer tevoorschijn...(zoals alicia ook al zei)
Ja het kan zijn dat ik weer is onzin zit te lullen hoor

maar in ieder geval suc6!!!
kuzz sil