Oud 06-04-2016, 20:58
spermanent
spermanent is offline
Mijn vriendin gaat emigreren naar Frankrijk, voor het werk van die moeder. Dat dit ging gebeuren wist ik al, maar zij (en ik) hebben net te horen gekregen dat ze dinsdag gaat. Ik wil haar nog, voordat ze gaat, op een speciale manier verrassen. (Een liedje schrijven en voor haar zingen heb ik al gedaan). Iemand nog een goede tip?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2016, 21:00
Elin3
Elin3 is offline
Je vriendin of een goede vriendin?

Hebben jullie al wat afspraken gemaakt over het houden van contact / hoe jullie de relatie nu gaan vormgeven nu ze zo veel verder weg woont?
Oud 06-04-2016, 21:05
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Je vriendin of een goede vriendin?

Hebben jullie al wat afspraken gemaakt over het houden van contact / hoe jullie de relatie nu gaan vormgeven nu ze zo veel verder weg woont?
Mijn vriendin (relatie). We hebben het er wel al een beetje over gehad ja, ze komt zo vaak mogelijk terug, daar doet ze in ieder geval haar best voor (maar haar moeder kennende wordt dat 3x per jaar ofzo)... aangezien wij dachten (omdat dat eerst ook het plan was) dat ze pas rond september zou gaan hebben we het er nog niet heel veel over gehad...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 21:05
spermanent
spermanent is offline
We zijn trouwens 14 en 15
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 21:34
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Probeer zo veel mogelijk bij elkaar te zijn voordat ze gaat, en je kan skypen/videobellen om contact te houden.

Sterkte alvast.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 23:31
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Wat? Je had het toch uitgemaakt met je vriendin....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 08:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat? Je had het toch uitgemaakt met je vriendin....
Goede vraag. Hij vond haar inderdaad niet leuk genoeg meer en zou het daarom een paar dagen geleden uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 10:39
spermanent
spermanent is offline
Heb het toch niet gedaan... ik kon het niet... en ben blij dat ik het niet gedaan heb... maar iemand een goede tip om haar te verassen?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 10:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb het toch niet gedaan... ik kon het niet... en ben blij dat ik het niet gedaan heb... maar iemand een goede tip om haar te verassen?
Haar mee uit eten nemen? Een fotoalbum maken met herinneringen van jullie samen?
Oud 07-04-2016, 12:50
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je kunt er ook voor kiezen het uit te maken voordat ze emigreert. Lijkt me gezien wat je hebt gepost serieus geen gek idee
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 13:29
Elin3
Elin3 is offline
Of maak in elk geval duidelijke afspraken wat jullie wel en niet acceptabel vinden om met anderen te doen
Oud 07-04-2016, 13:43
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Als een relatie met zo'n afstand überhaupt stand houd.

En een fotoboek is geen slecht idee. Misschien ook een cd met jullie favoiete liedjes?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 20:55
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Als een relatie met zo'n afstand überhaupt stand houd.

En een fotoboek is geen slecht idee. Misschien ook een cd met jullie favoiete liedjes?
We hebben niet zo veel fotos... en een cd heb ik al een keer gemaakt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 20:56
spermanent
spermanent is offline
Haar moeder heeft trouwens zojuist beloofd dat ze ieder weekend terugkomen... dus ff afwachten of ze zich daar aan gaat houden en dan kan ik het nog altijd uitmaken... verder denk ik niet dat het slim is om t nog voordat ze gaat uit te maken. Zij heeft het al heel zwaar met het feit dat ze gaat emigreren en ik hou echt heel veel van haar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2016, 21:00
Axel11
Axel11 is offline
Elk weekend vanuit Frankrijk naar Nederland komen? Waar in Frankrijk gaan ze dan naartoe en waar in Nederland wonen ze? Houden ze hier dan nog een huis? Met andere woorden: hoe geloofwaardig is het?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 18:49
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Elk weekend vanuit Frankrijk naar Nederland komen? Waar in Frankrijk gaan ze dan naartoe en waar in Nederland wonen ze? Houden ze hier dan nog een huis? Met andere woorden: hoe geloofwaardig is het?
Ze gaan in parijs wonen, en ze wonen in limburg. Ze zijn heel rijk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 19:00
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Citaat:
Citaat:
Als ze heel rijk zijn waarom gaat haar moeder dan verhuizen voor dr werk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 21:36
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou, als ze dan toch elk weekend in Nederland is, hoef je ook niet echt afscheid te nemen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2016, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Als ze heel rijk zijn waarom gaat haar moeder dan verhuizen voor dr werk
Juist goedbetaalde banen doen dat soort internationale overplaatsingen. Als postbode zal het je niet gebeuren dat je ineens te horen krijgt dat je vanaf dinsdag in Parijs moet bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 00:21
spermanent
spermanent is offline
Nu zijn ze niet superrijk, maar het werk van de moeder in Frankrijk levert erg veel op, dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 01:07
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Nu zijn ze niet superrijk, maar het werk van de moeder in Frankrijk levert erg veel op, dat bedoel ik
Yh sure, je verhaal wordt erg ongeloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 07:52
Elin3
Elin3 is offline
Mensen, als je het verhaal niet geloofwaardig vindt, reageer dan niet. Dit topic is er op TS te helpen en aan dat soort reacties heeft hij helemaal niets.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten