Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb advies nodig. Ik kan niet zo goed kiezen tussen wiskunde A en C. Ik ben slecht in wiskunde, doe er ook niet zoveel aan, maar alsnog. Mijn decaan wil dat ik A ga proberen, omdat 'je altijd nog omlaag kunt.' Mijn leraar heeft me alleen positief advies gegeven voor C. Voor een toekomstige opleiding zal ik het niet nodig hebben. Ik heb er ook een schijthekel aan.
Dus, C goede optie? Ik heb er echt geen vertrouwen in dat ik A kan. Ik focus me dan liever op andere dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien heb ik ergens overheen gekeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien lijken mijn plannen van nu me ook leuker. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben dit jaar ook vooral wiskunde-B hoofdstukken, dat is helemaal een drama. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dekaloog naamzoek - Turks brood recept uit Leon, het leukste kookboek van de wereld
Ingrediënten 1/2 theelepel droge gist 250 ml warm water 500 gr bloem of volkorenmeel (of een mix van die twee) 60 ml extra vergine olijfolie Mespuntje zeezout Bereiding Los de gist op in warm water, of doe direct bij het meel als dat mag van het pakje. Doe het meel in een grote kom en maak een riume kuil in het midden. Giet er de olijfolie en water/gistmengsel in en roer met de hand tot alles samenkomt. Kneed tot alle meel is opgenomen en het deeg elastisch, veerkrachtig en zacht aanvoelt. Als het deeg in zijn geheel nog wat plakkerig is, doe je er nog wat meel doorheen. Bedekken met keukenfolie en twee uur laten rusten op een warme plek. Verdeel het deeg in zes hompen, die je zo dun mogelijk uitrolt (echt heel erg dun). Je kunt er nu zeezout op mikken, of andere kruiden die je lekker vindt. Nu kun je het brood bakken in een goed hete grillpan, of in de oven. Draai het na drie minuten in de grilpan om. Verwarm de oven op 220 graden (gasstand vijf) en zorg dat de bakplaat mee opgewarmd is. Zes tot acht minuten in de voorverwarmde oven. Eet smakelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor ruimere keuzes kun je beter een heel ander profiel kiezen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou niet weten wat ik anders moet doen, eerlijk gezegd. Welke vakken zouden de boel verbreden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder, weet ik het gewoon niet zo goed. Misschien wordt het ook nog wel HBO, en zit universiteit er niet in. Financieel word ik er sowieso nu al zenuwachtig van. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben enigszins verwend en mijn ouders betalen mijn huidige studiekosten en zorgverzekering. Maar dat laatste is ook meer omdat de mijne echt onbetaalbaar is en een goedkopere verzekering er niet echt in zit.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van de jongens uit het dorp waar ik ben opgegroeid, krijgt nog steeds van alles betaald. Hij is 27, woont vanaf zijn negentiende op kamers in (ik geloof) Eindhoven en is nu zes jaar bezig aan zijn tweede opleiding. Eerste heeft'ie niet afgemaakt. Hij heeft een bijbaan bij een of andere straattheatergroep waardoor hij om de haverklap een paar dagen ofzo in verweggistan zit. Maar hij wordt dus ook nog steeds gesponsord door zijn ouders. Terwijl zijn moeder maar weinig verdient en zijn vader werkloos thuis zit. Zijn ouders kunnen zelf net de eindjes aan elkaar knopen. Ik vind dat zo gek. Ben ik de enige of is dat normaal?
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|