Oud 16-06-2016, 14:23
vloertegel
vloertegel is offline
Ik ben afgelopen weekend naar Pinkpop geweest en ik was eigenlijk van plan om mijn polsbandje gewoon om te houden, maar ik las net dat het eigenlijk heel onhygiënisch is om dat te doen en in verband met mijn werk(horeca) vind ik dat niet kunnen. Ik heb even gezocht naar manieren om ze af te doen zonder ze kapot te maken omdat ik hem graag wil houden, maar de manieren die ik kon vinden werkten niet.

Hebben jullie hier tips voor?

alvast bedankt,
Vloertegel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2016, 15:15
mms94
mms94 is offline
doorknippen bij het metalen stukje aan een kant? kan je het later weer vastlijmen.
overigens deed ik vaak gewoon een bredere polsband om die bandjes ik zou me niet zo zorgen maken over dat onhygienische, zolang je er geen last van hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 03:17
Elin3
Elin3 is offline
Afhankelijk van het type bandje en hoe strak deze zit, kan je soms het bandje door de sluiting krijgen door te draaien (ronde plastic sluiting met tandjes binnenin) of het bandje met wat duwen van je pols schuiven. Als de sluiting niet dichtgeknepen is, kan je deze gewoon van het bandje schuiven en het bandje zonder sluiting omknopen.
Oud 17-06-2016, 14:25
vloertegel
vloertegel is offline
Het is inderdaad een bandje met zo'n plastic sluiting met tandjes, maar hoe moet ik dat precies draaien dan? want ik heb het al geprobeerd, maar dat lukte dus niet haha
Met citaat reageren
Oud 17-06-2016, 14:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is inderdaad een bandje met zo'n plastic sluiting met tandjes, maar hoe moet ik dat precies draaien dan? want ik heb het al geprobeerd, maar dat lukte dus niet haha
Het bandje heel strak "oprollen"/ draaien zodat je met kleine beschadigingen het rondje er af kunt schuiven. Door het draaien wordt het bandje smaller of breek je tandjes af.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten