Voor 1. zou ik even kijken wat het minimumloon is en verder gewoon overleggen met de oppasouders. Het ligt ook aan de situatie: hoeveel kinderen, overdag of 's avonds en of je er naast het oppassen huishoudelijke taken bij moet doen.
2. Deze weet ik niet, maar lijkt me wat omslagtig. Je kunt ook briefjes ophangen in supermarkten in de buurt en tegen iedereen zeggen dat je graag wilt oppassen.
3. Ook dit hangt af vd situatie: leeftijd en aantal kinderen, leeftijdverschil tussen de kinderen en interesses van de kinderen.
Die van mij zijn graag buiten: lekker samen naar de speeltuin, of een stukkie wandelen door het bos, fietsen of knikkeren, spelen graag met de autootjes, vinden het leuk om op z'n tijd een keertje iets aparts te knutselen of een spelletje te spelen, worden graag voorgelezen maar vinden vooral de aandacht en het samen spelen erg leuk. Ook picknicken doet het trouwens altijd erg goed: een paar pakjes drinken, wat lekkers of een paar boterhammen en een kleedje in je tas mee en lekker naar buiten. Met veel tijd eerst een stuk wandelen of fietsen en een mooi plekkie zoeken, met weinig tijd gewoon in de tuin.
Mocht je hier met een specifieke leeftijd oid niet uitkomen dan mag je me altijd pm-en.
|