Oud 09-08-2002, 14:08
BELLEKE
BELLEKE is offline
... op welk vlak...
x
Oud 09-08-2002, 14:58
Bor
Bor is offline
nee niet zo;

mn haar is in 30 sec . gedaan

ik check 's ochtends wel even voordat ik wegga of alles ok is
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:59
Bor
Bor is offline
ik kijk ook amper in ruiten en spiegels
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 17:45
Mystique
Mystique is offline
Ja best wel. Maar meer omdat ik mezelf goed wil verzorgen en er goed uit wil zien. Ik smeer geen dikke lagen make-up op. Dat vindt ik lelijk. Doe het heel natuurlijk. Het is ook niet zo dat ik in elke spiegel kijk en altijd mijn make-up meeneem. Daar heb ik een hekel aan. Maar goede verzorging van mijn lichaam is wel heel belangrijk voor me. En in die zin ben ik erg ijdel.
Oud 09-08-2002, 19:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Als je haar maar goed zit

nee ben niet erg ijdel.
Oud 09-08-2002, 22:53
Severus
Severus is offline
Nee. Ik verwaarloos mezelf eerder (een beetje).

Ripper
Oud 09-08-2002, 23:28
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zorg dat ik enigszins representatief ben.

Dat wil minimaal zeggen: elke dag douchen, snel scheren en een kam door m'n haren.

Ijdel? Nee, niet echt. Maar ik heb wel zelfrespect.
Oud 09-08-2002, 23:50
Sjors-O-Rama
Sjors-O-Rama is offline
Nope
Oud 10-08-2002, 01:07
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ja, eigenlijk wel. Maar ik vindt mezelf niet knap ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:03
Verwijderd
Nope, ben helemaal niet ijdel.

Zorg wel ervoor dat ik er een beetje verzorgd uitzie, maar voor de rest boeit het me helemaal niet. Als ik thuis blijf, doe ik er ook niks aan .. loop ik gewoon ongekamd en ongeschoren rond
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:06
Verwijderd
Just...don't...touch...the hair.

Verder totaal niet ijdel.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:16
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Juh..
Oud 10-08-2002, 16:33
Verwijderd
Een beetje wel. Niet op de manier van 'oh wat ben ik toch mooi', maar ik zie er toch graag in ieder geval zo goed mogelijk uit...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 17:29
SpiritX
SpiritX is offline
Ja, ik ben best ijdel...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 17:32
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ja ik ben volgens mij best wel een ijdel

Als ik naar school moet zoek ik 's avonds altijd al uit wat ik aan doe anders kom ik echt nooit op tijd op school. Doe ik dat niet dan trek ik soms weer wel 3 verschillende outfits aan voordat ik tevreden ben. M'n haar föhn ik altijd 's ochtends, maar dat komt ook omdat anders m'n haar niet droog is. Als ik 't niet föhn krullen de voorste plukken van m'n haar ook zo raar vind ik. Ik kan me ook nogal druk maken als ik maar 1 klein pukkeltje hebt, terwijl 't iemand anders niet eens opvalt. Maar 't is niet zo dat ik superveel make-up ofzo gebruik, dat weer juist niet.

Als ik thuis ben en ik verwacht niemand dan trek ik meestal maar wat aan en doe ik ook nooit make-up op, ik ga ook net zo makkelijk ff naar dorp zonder make-up ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:43
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Ja toch wel een beetje . Draat totaal geen make-up, mensen moeten me maar nemen zoals ik ben. Maar me haar moet wel altijd in orde zijn. Ik haat vet haar. En nou ja me kledij, ik draag wat ik wil pas dan voel ik me goed. Soms wel bekeken, maar das mij probleem niet (meestal toch door mensen die ik van me leven niemer terug zie, of kan ik het me niemer herinneren ?)

xxx
Faith
Oud 11-08-2002, 12:59
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Ja, ik ben best ijdel...

ik ook,kijk best vaak in de spiegel of alles(mijn haar dus ) nog goed zit,ik gebruik wel geen make-up of zo
Oud 11-08-2002, 14:22
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ja.

Make-up,alles,moet gewoon goed zitten,anders kan je het net zo goed niet doen.
Oud 11-08-2002, 20:31
Marilyn
Marilyn is offline
Ja, ik ben ijdel. Behoorlijk ook. Deze ijdelheid wordt denk ik veroorzaakt door mijn onzekerheid ..Alles moet mooi zijn aan mij, zo voel ik dat, anders schaam ik me echt..Ik weet dat het raar is..Soms gebruik ik daarom iets teveel foundation (zodat niemand goed een aantal pukkeltjes kan zien), ik wil niet zoveel make-up gebruiken, maar het voelt zeg maar alsof ik het wel MOET doen..Maarja, er zijn echt wel dagen dat ik me prima voel over mezelf en dan vind ik het simpelweg gewoon heerlijk om mijn best te doen om er leuk uit te zien. Ik wou dat ik me niet zo fixeerde op een paar onvolmaaktheden!!! Grrrr!
Oud 12-08-2002, 12:19
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Yepz.. ik ben ook wel ijdel..
Maar dan nie in de zin van veel make-up drage enz, maar in de zin van da ik der goe en verzorgt uit wil zien (das ook weer wa anders dan da ik wil da andere me knap vinde..)
Bij m'n haar is ut heel erg.. ik vin eiglijk nooit da ut goe zit. Daar besteed ik dus wel wa tijd aan. M'n kleding bedenk ik ook al van te vore omda ik anders de volgende dag der een tijd ovr na zit te denke en ik ut dan nog nie weet.
Ik kijk zeer vaak in de spiegel op een dag en as ik ergens langs loop en je kunt je zelf der in zien, kijk ik ook altijd ffkes hoe ik der dan uit zie.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:04
Verwijderd
Nee. Ik wil wel graag dat m'n haar goed zit, en dat ik kleren aanheb die mij staan en combinaties heb die bij mij passen. Maar verder, nee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:32
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Als je haar maar goed zit

nee ben niet erg ijdel.
heb ik ook haar is heel belangrijk huut
en ik ga rustig zonder make-up de deur uit!!1

enne ehm dat was het wel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:45
Saartje*
Saartje* is offline
Mmz, niet ijdel op vlak van haar en make-up
Maar als er een vlek op muh trui'tje is, word ik wel gek
Oud 17-08-2002, 10:40
Verwijderd
niet ijdel van "och wat ben ik knap " ( neeeeeeeeeeeeiiiiiii ) maar in elke spiegel of ruit toch wel eens checken of m"n haar nog goed is ... ik sta lang voor de spiegel om toch maar m'n haar goed te kunnen doen
make up niet echt veel : ooglijntje en klein beetje bruin poeder ( valt niet op )
heb wel complexe over da ek wittekes ben
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 20:54
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja eigenlijk best wel

Ik draag eigenlijk nauwelijks make-up, en m'n haar zit ook niet altijd even geweldig, maar ik kan me wel heel erg druk maken als het echt niet goed wil of als ik ergens een puist heb ofzo

en ik bekijk mezelf ook altijd in spiegels, reflecterende ruiten enz.
Oud 17-08-2002, 20:56
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

... en ik bekijk mezelf ook altijd in spiegels, reflecterende ruiten enz.
Same here
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:02
feline
feline is offline
Ja
Kijk wel vaak eventjes snel in de spiegel enzo, douche het liefst 2 keer per dag, en make-up moet gewoon ok zitten, haar lekker schoon en goed.
Oud 17-08-2002, 22:19
Li
Li is offline
Ja, over het algemeen ben ik ijdel. Maar soms heb ik van die dagen dat het me echt niet kan schelen hoe ik eruit zie
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:25
Verwijderd
Ik ben niet echt heel ijdel (meer). Vroeger (lees: twee jaar geleden) was ik heel erg. Altijd meer dan een uur in de badkamer...uitgebreid toilet maken. Altijd de kraagjes perfect, haartjes perfect, lekker luchtje op, enz.enz.

Nu maakt het me minder uit...het is vijf minuten douchen, borstel over mn hoofd, niet scheren, trek iets aan...klaar
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:43
Verwijderd
uhm een btje maar niet zo heel erg soms maakt het me nie zoveel uit maar soms ook weer wel ag ja een btje dus
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 23:32
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
feline schreef:
Ja
Kijk wel vaak eventjes snel in de spiegel enzo, douche het liefst 2 keer per dag, en make-up moet gewoon ok zitten, haar lekker schoon en goed.
dat heb ik ook zo
Oud 23-08-2002, 07:41
Verwijderd
ik ben best ijdel, ja. Ik kijk vaak in het voorbijgaan even in de spiegel, en ik probeer er altijd zo goed mogelijk uit te zien. Niet dat ik iedere ochtend uren voor de spiegel sta, binnen 5 minuten ben ik klaar. Maar ik wil wel dat alles er dan zo goed mogelijk uitziet.
Ik ga gemakkelijk zonder make-up de straat op. En over het algemeen draag ik ook niet veel make-up. Maar de haartjes, die moeten altijd goed zitten, en mogen vooral niet vet zijn!

Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 07:46.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 09:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Heb makkelijk haar kost dus weinig tijd.
Heb weinig make-up, vind het zo prima
Maar qua kleding ben ik wel 'ijdel' (als je dat ook zo noemt haha)

Het moet allemaal wel goed zijn en er goed uitzien (haar, gezicht, kleding enz.) kijk ook wel 's in een raam maar ik hou het simpel.
Oud 23-08-2002, 12:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hmz...ik ben best wel ijdel ja, maar niet zodanig dat ik echt uren voor de spiegel sta. Zelfs met uitgaan besteed ik niet langer dan drie kwartier aan mijn haar en make-up. Ik wil gewoon tevreden zijn met het resultaat, me lekker in mijn vel voelen.
Ik doe dus kleren aan die ik leuk vind, doe make- up op en hoop dat mijn haar goed zit. Dan voel ik me prettig.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 13:30
kastdeur
kastdeur is offline
ik ben niet zo heel ijdel...

ik hou ervan om me goed te verzorgen, elke dag te douchen, me haren te wassen, in smeren met rotzooi...ik ga de deur niet uit zonder make-up omdat ik dat verzorgder vind staan...ach als ik er maar een beetje uitzie, dan vind ik het wel prima...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:59
Nuck
Nuck is offline
Ja, echt gigantisch ijdel . Ik kijk echt té vaak in een spiegel, zit mijn haar wel goed, bladiebla. Maar heel af en toe heb ik eens een dag dat het mij niets kan schelen (dan ga ik de deur meestal toch niet uit ).
Oud 25-08-2002, 08:59
Shock
Shock is offline
Niet echt...
Ik vind het wel belangrijk dat ik er verzorgd uitzie, dus geen vreselijke wallen onder m'n ogen of gescheurde kleding, maar verder geef ik er niet zo om. k Ben altijd na 10 minuten klaar in de badkamer. Ik draag altijd simpeltjes spijkerbroeken met een t-shirt, ff m'n haar op een staart en dan vind ik het wel weer best (ik hou er niet zo van om al die rotzooi erin te smeren)
Oud 25-08-2002, 10:11
WolterB
WolterB is offline
btje, wil dr gewoon goed verzorgd uitzien, haar moet redelijk netjes zitten (geen spul erin, zit zoals t valt en dan niet moeilijk doen verder, gelukkig valt mn haar nu makkelijk zoals ik vind dat t goed zit ), kleren moeten niet kapot zijn ofzo
kijk wel te vaak in spiegel
Oud 25-08-2002, 12:25
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Een beetje wel. Niet op de manier van 'oh wat ben ik toch mooi', maar ik zie er toch graag in ieder geval zo goed mogelijk uit...
Me too.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten