Het einde is bullshit

het kan alleen maar van Logan zijn, tenzij ze dom genoeg was om het onveilig met die Wookie dude te doen en volgens mij is dat ook al te lang geleden. Ah man, waar was het Jess moment (#TeamJess) en de vonk en AH MAN.
Verder vond ik het best awesome, ze hebben Richard waardig afgesloten. Ik dacht dat de beste man niet mee wilde doen, maar las dat hij 2 jaar geleden is overleden. Naar mijn idee hebben ze het er goed in verwerkt en niet "dood, verder". Kan ook niet na 50 jaar huwelijk, maar toch.
Fijn dat Luke en Lorelei nu eindelijk getrouwd zijn, al had ik het feest ook willen zien. Waar Jess en Rory misschien een momentje hadden kunnen hebben. Ja, ik heb Jess issues

maar goed, Logan is de man voor Rory, in haar ogen anyway.
Miss Patty heb ik maar even gezien in het begin, zag er niet zo best uit. Emily is ook oud en mager geworden, maar dat kan natuurlijk ook niet anders. Vond haar zoektocht mooi en vooral de vrede die ze uiteindelijk had. En een huishoudster die langer dan een week mocht blijven!
Paris Geller was briljant als altijd. Ik vind haar gewoon tof. Jammer dat ze niet met Doyle is gebleven, maar wel weer leuk dat hij terug was.
Anyway, Rory is het hele seizoen verloren en verdrietig geweest en ik vind het jammer dat het eindigt zonder dat dat opgelost is. Ze leek op het einde nog steeds verdrietig.
Leuke terugkomsten: Sookie (te kort!), Dean (al vond ik Dean altijd een beetje stom), Christopher (hij moest wel, vind ik) en Mrs. Kim