Oud 18-08-2002, 13:26
gary
gary is offline
wat doe jij als je bijvoorbeeld ruzie hebt gehad met je beste vriend/vriendin? vergeef je hem/haar snel of blijf je dagen koppig en kwaad de telefoon negeren

wat doe je als het uit is gegaan met je vriendje/vriendin... blijf je als vrienden met elkaar omgaan of verbreek je alle contact?

wat doe je als je met iemand gezoend hebt waar je verder niks mee wilt... blijf je contact houden met deze persoon, en ga je gewoon als (goede) vrienden met elkaar om, of kun jij dit niet en hou je afstand en hoop je dat het contact verwatert?

wat doe je als iemand iets over jou verteld wat niet waar is... pak jij diegene op dezelfde manier terug of blijf je er nuchter onder?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 13:33
Stevill
Stevill is offline
ik ben vaak eel erg nuchter qua mensen ik vergeef het ze meestal maar blijf altijd wantrouwend, ik heb gewoon geen greintje vertrouwen meer in mensen.
Misschien wel veilig maar soms ook vervelend voor de mensen om je heen welke wel te vertrouwen zijn maar waar ik altijd wat achter blijf zoeken.
Oud 18-08-2002, 13:43
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik ben vaak eel erg nuchter qua mensen ik vergeef het ze meestal maar blijf altijd wantrouwend, ik heb gewoon geen greintje vertrouwen meer in mensen.
Misschien wel veilig maar soms ook vervelend voor de mensen om je heen welke wel te vertrouwen zijn maar waar ik altijd wat achter blijf zoeken.
*herkenning*

over de rest... amet mn beste vriendin heb k in de 4 jaar dat k dr ken nog nooit serieus ruzie gehad... wel wat meningsverschillen en dat soort dingen, maar die zijn we na 5 minuten weer vergeten enzo

met n ex zou k op zich ook nog wel normaal om kunnen gaan, al heb je elaar meestal toch minder te zeggen dan voorheen, je deelt niet meer de interesse in elkaar ofzo (of hoe je dat ook zegt) wat toch meestal wel t belangrijkste deel is ofzo

een jongen of een vriend waar k een keer mee gegaan ben zou k t liefst normaal contact mee blijven houden, ben altijd op een of andere manier wel bang dat alles opeens verandert ofzo... dat we before gewoon goed met elkaar op konden schieten etc en dat daarna alles "anders" word om welke reden dan ook... en we elkaar niet meer zullen zien/spreken etc. of t een hele oppervlakkige hoi, hoest? goed, oke mooizo, doei wordt...
eh... oftewel samengevat zou k t erg kut vinden als zoiets t contact of de vriendschap enzo verneukt *bla*

en over t laatste... denk niet dat k mezelf zou verlagen tot zijn/haar niveau.. zou tegen de persoon in kwestie warschijnlijk heel bot en straight zeggen hoe k erover denk, maar verder laat k t rusten

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:09
Ninnoc
Ninnoc is offline
leuke topic, maar meer iets voor L&R
Oud 18-08-2002, 14:09
UnUsual
UnUsual is offline
uhmz..
als ik ruzie heb gehad met iemand, dan ben ik niet iemand die meteen op diegene afgaat en zegt: oow sorry het is mijn schuld, ik had het niet mogen doen, zullen we het weer goedmaken..
meestal ga ik gewoon even niet meer met die persoon praten en na een tijdje loopt het vaak vanzelf weer goed. ik verwacht ook niet dat die andere persoon naar mij toerent om het goed te maken.

met mijn geweldige fantastische ex ging ik heel normaal om, ik moest wel, ik zie hem meer dan 3 keer per week, maar ik loop me zo aan hem te irriteren dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben. Dus het liefste zou ik al het contact verbreken, maar dat kan nou eenmaal niet.

als iemand iets over mij zegt dat dat niet waar is, laat ik hem/haar maar lekker zijn gang gaan, de mensen die mij kennen weten dan wel dat het niet waar is en anders zeg ik dat wel en dan geloven ze me, en ik ga niet hopeloze pogingen uitvoeren om anderen er ook maar van te overtuigen dat het niet zo was. ik ga niet hetzelfde terugdoen, want dat vind ik flauw. Als die persoon nou zo zielig wil doen moet ik ook niet hetzelfde gaan doen, want dan ben ik ook zielig bezig. ik denk dat ik die persoon gewoon zwaar ga negeren.

mjaa dat was het wel zo'n beetje
Oud 18-08-2002, 14:19
girl18
girl18 is offline
Citaat:
wat doe jij als je bijvoorbeeld ruzie hebt gehad met je beste vriend/vriendin? vergeef je hem/haar snel of blijf je dagen koppig en kwaad de telefoon negeren
ligt er toch echt aan wat de ruzie inhoudt.. als we ruzie hadden over een pen wat van mij was en zij bezig had of andersom of wat dan ook dan maak ik het snel weer terug maar als ze me vriendje ofzo afpakt ja dan is het me beste vriendin niet en kan ze de pot op..

Citaat:
wat doe je als het uit is gegaan met je vriendje/vriendin... blijf je als vrienden met elkaar omgaan of verbreek je alle contact?
dat ligt er echt aan hoe het is uit is gegaan je kan niet vrienden blijven met iemand die jou gebruikt heeft en bijvoorbeeld is vreemdgegaan.. dus het ligt eraan kwestie aan hoe je uitelkaar ben gegaan..

Citaat:
wat doe je als je met iemand gezoend hebt waar je verder niks mee wilt... blijf je contact houden met deze persoon, en ga je gewoon als (goede) vrienden met elkaar om, of kun jij dit niet en hou je afstand en hoop je dat het contact verwatert?
dat zou me in kwestie ook nooit gebeuren als ik met iemand zoen vind ik die persoon leuk.. ik zoen niet zomaar met iedereen

Citaat:
wat doe je als iemand iets over jou verteld wat niet waar is... pak jij diegene op dezelfde manier terug of blijf je er nuchter onder?
wat boeit mij dat nou.? mijn echte vrienden weten dat het niet waar is of waar het ook kan klinken en als ze er wel intrappen bewijs dat me echte vrienden niet zijn dus.. en waarom zou ik tot zijn/haar nivo gaan verlagen om hetzelfde terug te doen.?
Oud 18-08-2002, 14:54
me-myself&anne
me-myself&anne is offline

Als het uitgepraat is, is bij mij gelijk alles weer goed, blijf niet dan nog dagen koppig.

Probeer vrienden te blijven.

Gewoon mee om blijven gaan, tenzij die persoon echt te opdringerig wordt, dan ga ik afstand nemen.

Ik blijf er nuchter onder, vind ik alleen maar sneu.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gary schreef:
dat hangt er maar net vanaf waar de ruzie over ging natuurlijk, maar over het algemeen kan ik niet lang boos zijn op iemand, wel teleurgesteld misschien..
Maarja als het echt een grote ruzie was over een heel serieus onderwerp dan kan het wel even duren ja

Citaat:
Ik zou wel graag vrienden willen blijven, maar ik weet dat dat niet altijd even gemakkelijk is.. Maar als het kan dan blijf ik vrienden..
Als we met ruzie uit elkaar zijn gegaan dan zou ik het willen uitpraten en daarna iig een tijdje voor onszelf nemen, daarna kunnen we altijd zien hoe het gaat, of vriendschap mogelijk is of niet..

Citaat:
ik zou dit niet snel doen.. maar als het zou gebeuren dan zou ik gewoon bevriend blijven met die persoon.. (tenzij ik die persoon verder niet ken en voor die avond nooit heb gezien) maar met een vriend zou ik gewoon bevriend blijven.

Citaat:
nee ik blijf er dan nuchter onder, ik zou geen wraak nemen, ik zou verhaal gaan halen bij die persoon en als die er niet normaal op wil ingaan dan zoekt die het zelf maar uit, ik weet dat wat die gene zegt niet waar is
Ik zou dus willen weten waarom iemand zoiets rond gaat vertellen, wat ik dan verkeerd heb gedaan tegenover hem/haar..
Oud 18-08-2002, 15:29
ABrules
ABrules is offline
Ik vergeef meteen en vertrouw meteen weer... het leven is te kort om boos te zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
gary schreef:
Ik neem tijd voor mezelf om na te denken over de oorzaak van de ruzie. Als ik eenmaal uitgezocht heb wat ik ervan moet denken dan zal ik, afhankelijk van mijn dan goed doordachte mening, besluiten of ik diegene vergeef of niet.

Het gaat daarbij vooral om wat diegene in zijn / haar ogen mij aangedaan heeft en hoe het ertoe kwam.

Citaat:
Ik zou even een pauze nemen, maar wel open staan ervoor later als vrienden om te gaan.

Citaat:
Ik zoen niet zomaar met mensen.

Citaat:
Hangt erg van de situatie af. Er zijn zoveel mogelijkheden erop te reageren dat ik deze vraag niet kan beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:18
koukla
koukla is offline
wat een boel vragen~!!!!
Oud 18-08-2002, 17:29
girl18
girl18 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

dat hangt er maar net vanaf waar de ruzie over ging natuurlijk, maar over het algemeen kan ik niet lang boos zijn op iemand, wel teleurgesteld misschien..
Maarja als het echt een grote ruzie was over een heel serieus onderwerp dan kan het wel even duren ja

Ik zou wel graag vrienden willen blijven, maar ik weet dat dat niet altijd even gemakkelijk is.. Maar als het kan dan blijf ik vrienden..
Als we met ruzie uit elkaar zijn gegaan dan zou ik het willen uitpraten en daarna iig een tijdje voor onszelf nemen, daarna kunnen we altijd zien hoe het gaat, of vriendschap mogelijk is of niet..

ik zou dit niet snel doen.. maar als het zou gebeuren dan zou ik gewoon bevriend blijven met die persoon.. (tenzij ik die persoon verder niet ken en voor die avond nooit heb gezien) maar met een vriend zou ik gewoon bevriend blijven.

nee ik blijf er dan nuchter onder, ik zou geen wraak nemen, ik zou verhaal gaan halen bij die persoon en als die er niet normaal op wil ingaan dan zoekt die het zelf maar uit, ik weet dat wat die gene zegt niet waar is
Ik zou dus willen weten waarom iemand zoiets rond gaat vertellen, wat ik dan verkeerd heb gedaan tegenover hem/haar..
jou antwoorden lijken bijna op die van mij..
Oud 18-08-2002, 17:33
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
gary schreef:
Als ik ruzie heb gehad met mijn beste vriendin dan probeer ik het zo snel mogelijk uit te praten omdat ik me er dan ook heel slecht door voel. Ik ben iemand die echt niet graag ruzie maakt met iemand, en dan zeker niet met mijn beste vriendin. Zo snel mogelijk oplossen dus.

Citaat:
gary schreef:
Ik probeer om vrienden te blijven als dat mogelijk zou zijn. Het hangt ook erg af van de situatie en de reden waarom het is uit gegaan.

Citaat:
gary schreef:
Ik zoen meestal geen jongens waar ik verder niets mee wil. Als dit wel zou gebeuren dan is het misschien als je uitgaat ofzo, dus wie weet zie je die jongen nooit meer. Dan is er ook geen probleem hé.

Citaat:
gary schreef:
Dan zou 't uitdraaien op een grote confrontatie. Heb ik al een paar keer meegemaakt. Ik kan absoluut niet tegen leugens, dus ja, dan krijg je mij wel kwaad.
Oud 18-08-2002, 18:18
KoEkWaUzZz
KoEkWaUzZz is offline
Citaat:
gary schreef:

Ik kan niet lang boos zijn op mn beste vrienden, ookal weet ik dat ik niet fout zat. Dan is het dus simpel, ik vergeef ut snel

Ligt aan de rede waarom het is uitgegaan, met mn laatste ex heb nog wel contact, en met mn eerste ex ook maar met de 2de niet meer, maar da wil ik ook nie....

ik denk dat ik sow veel mogelijk als normale vrienden met um om souw blijve gaan

Ik souw wel boos op die persoon worde maar ik souw me nie tot zijn niveau verlage en hetzelfde trug doen, mn belangrijkste vrienden kenne me en als die iemand iets zouw lulle wat ik nie souw doen of zegge dan zouwden hun da wete en me nie late valle, en als ze me daar nog nie goed genoeg voor kenne maar ze wille wel mn vrienden zijn dan moete ze me maar op mn woord geloge, maar ik zouw er wel pissed om zijn als iemand zowiets zouw lulle

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:25
Stevill
Stevill is offline
een keer een goed topic op lifestyle word het verplaatst naar L&R lifestyle = eigen manier van leven = eigen manier van omgaan met bepaalde dingen waar dit dus duidelijk goed onder valt maar omdat het niet om mode of uiterlijk gaat word het maar weer verplaatst.
Oud 18-08-2002, 18:29
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
gary schreef:
Als ik weet dat het eigenlijk wel mijn schuld is dan bel ik diegene, als het aan de ander lag dan laat ik ook echt niks van me horen. Ook al vind ik dat erg.
Helaas vind je als je ruzie hebt meestal dat je zelf gelijk hebt

Citaat:
wat doe je als het uit is gegaan met je vriendje/vriendin... blijf je als vrienden met elkaar omgaan of verbreek je alle contact?[/B]
Als het op een normale manier uit is gegaan, wil ik graag contact blijven houden. Als hij iets lulligs heeft gedaan mag ie echt opdonderen.

Citaat:
[/B]
Ach ligt eraan he

Citaat:
wat doe je als iemand iets over jou verteld wat niet waar is... pak jij diegene op dezelfde manier terug of blijf je er nuchter onder? [/B]
Als het echt bedoeld was om te kwetsen dan word ik echt verschrikkelijk kwaad, maar ik probeer dan niet zelf ook dingen te gaan doorroddelen o.i.d. want das zo laag. Ik negeer die ander dan vanaf dat moment volkomen. Wel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:48
Verwijderd
Vooruit dan maar, ik heb toch niks beters te doen

- Meestal laat ik er een of twee dagen overheen gaan om het een beetje te laten bezinken, en daarna bel ik haar meteen op.

-Ik blijf natuurlijk contact houden, ik hou er niet van om mensen te negeren.

- Dan blijf ik er contact mee houden. Als die persoon verder niets hoeft zal dat vanzelf wel boven water komen, maar ik zie geen heil in negeren.

- Ik spreek diegene aan, maar probeer hem/haar niet terug te pakken. Kwaad met kwaad vergelden is altijd slecht.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:57
girl18
girl18 is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

Als ik weet dat het eigenlijk wel mijn schuld is dan bel ik diegene, als het aan de ander lag dan laat ik ook echt niks van me horen. Ook al vind ik dat erg.
Helaas vind je als je ruzie hebt meestal dat je zelf gelijk hebt

Als het op een normale manier uit is gegaan, wil ik graag contact blijven houden. Als hij iets lulligs heeft gedaan mag ie echt opdonderen.

Ach ligt eraan he

Als het echt bedoeld was om te kwetsen dan word ik echt verschrikkelijk kwaad, maar ik probeer dan niet zelf ook dingen te gaan doorroddelen o.i.d. want das zo laag. Ik negeer die ander dan vanaf dat moment volkomen. Wel moeilijk
nog iemand die bijna dezelfde antwoorden heeft..
Oud 18-08-2002, 19:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k heb bijna nooit ruzie. k heb 1 meisje in mijn klas zitten die ik absoluut niet mag, maar k ben niet de enige. maar k ben wel de enige die dingen recht in haar gezicht durft te zeggen en daarom botsen wij nogal vaak. maar k maak me er niet zo druk over.

verder als k met mijn beste vriendin een meningsverschil heb, zijn we misschien ff stil, maar een kwartier later gebeurt er weer iets waardoor we weer de slappe lach hebben. we zijn gewoon eigenwijs, vandaar die stiltes. maar nooit kwaad. echt nooit. dat heb k met al mijn vriendinnen zo.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
gary schreef:

bij vrienden probeer ik het goed te maken. (behalve als ik echt gelijk heb)

vriendje: ligt eraan hoe het uit is gegaan.

one nighters daar beginne we niet aan.

als iemand iets over mij verteld wat niet waar is dan gaat die persoon vanzelf wel op z'n bek. daar hoef ik niets voor te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:26
Severus
Severus is offline
Ik ben zo'n iemand die zich totaal van mensen afsluit na minder leuke gebeurtenissen met (de betreffende) mensen. Ik negeer, zwijg je dood en verbreek alle contact. Natuurlijk niet leuk voor de medemens, maar voor mij de enige manier om zo'n gebeurtenis te kunnen 'verwerken.'

Ripper
Oud 22-08-2002, 17:04
-bambi-
-bambi- is offline
Als ik ruzie heb met een vriendin kan ik echt heeeeel erg lang koppig blijven
als het uit is met een vriendje, doe ik er alles aan om nog gewoon vrienden te blijven, behalve als hij me een echte rotstreek geleverd heeft,
als iemand over me lult ga ik er naar toen van vraag of hij de dingen even wilt herhalen maar dan waar ik bij sta, meestal eindigt zoiets wel op ruzie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten