Advertentie | |
|
![]() |
|
uhmz..
als ik ruzie heb gehad met iemand, dan ben ik niet iemand die meteen op diegene afgaat en zegt: oow sorry het is mijn schuld, ik had het niet mogen doen, zullen we het weer goedmaken.. meestal ga ik gewoon even niet meer met die persoon praten en na een tijdje loopt het vaak vanzelf weer goed. ik verwacht ook niet dat die andere persoon naar mij toerent om het goed te maken. met mijn geweldige fantastische ex ging ik heel normaal om, ik moest wel, ik zie hem meer dan 3 keer per week, maar ik loop me zo aan hem te irriteren dat ik echt niks meer met hem te maken wil hebben. Dus het liefste zou ik al het contact verbreken, maar dat kan nou eenmaal niet. als iemand iets over mij zegt dat dat niet waar is, laat ik hem/haar maar lekker zijn gang gaan, de mensen die mij kennen weten dan wel dat het niet waar is en anders zeg ik dat wel en dan geloven ze me, en ik ga niet hopeloze pogingen uitvoeren om anderen er ook maar van te overtuigen dat het niet zo was. ik ga niet hetzelfde terugdoen, want dat vind ik flauw. Als die persoon nou zo zielig wil doen moet ik ook niet hetzelfde gaan doen, want dan ben ik ook zielig bezig. ik denk dat ik die persoon gewoon zwaar ga negeren. mjaa dat was het wel zo'n beetje ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
wat doe jij als je bijvoorbeeld ruzie hebt gehad met je beste vriend/vriendin? vergeef je hem/haar snel of blijf je dagen koppig en kwaad de telefoon negeren
Als het uitgepraat is, is bij mij gelijk alles weer goed, blijf niet dan nog dagen koppig. wat doe je als het uit is gegaan met je vriendje/vriendin... blijf je als vrienden met elkaar omgaan of verbreek je alle contact? Probeer vrienden te blijven. wat doe je als je met iemand gezoend hebt waar je verder niks mee wilt... blijf je contact houden met deze persoon, en ga je gewoon als (goede) vrienden met elkaar om, of kun jij dit niet en hou je afstand en hoop je dat het contact verwatert? Gewoon mee om blijven gaan, tenzij die persoon echt te opdringerig wordt, dan ga ik afstand nemen. wat doe je als iemand iets over jou verteld wat niet waar is... pak jij diegene op dezelfde manier terug of blijf je er nuchter onder? Ik blijf er nuchter onder, vind ik alleen maar sneu. |
![]() |
|||||
Citaat:
Maarja als het echt een grote ruzie was over een heel serieus onderwerp dan kan het wel even duren ja Citaat:
Als we met ruzie uit elkaar zijn gegaan dan zou ik het willen uitpraten en daarna iig een tijdje voor onszelf nemen, daarna kunnen we altijd zien hoe het gaat, of vriendschap mogelijk is of niet.. Citaat:
Citaat:
Ik zou dus willen weten waarom iemand zoiets rond gaat vertellen, wat ik dan verkeerd heb gedaan tegenover hem/haar..
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat daarbij vooral om wat diegene in zijn / haar ogen mij aangedaan heeft en hoe het ertoe kwam. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 18:20. |
![]() |
|
een keer een goed topic op lifestyle word het verplaatst naar L&R lifestyle = eigen manier van leven = eigen manier van omgaan met bepaalde dingen waar dit dus duidelijk goed onder valt maar omdat het niet om mode of uiterlijk gaat word het maar weer verplaatst.
![]()
|||||
Citaat:
Helaas vind je als je ruzie hebt meestal dat je zelf gelijk hebt ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vooruit dan maar, ik heb toch niks beters te doen
![]() wat doe jij als je bijvoorbeeld ruzie hebt gehad met je beste vriend/vriendin? vergeef je hem/haar snel of blijf je dagen koppig en kwaad de telefoon negeren - Meestal laat ik er een of twee dagen overheen gaan om het een beetje te laten bezinken, en daarna bel ik haar meteen op. wat doe je als het uit is gegaan met je vriendje/vriendin... blijf je als vrienden met elkaar omgaan of verbreek je alle contact? -Ik blijf natuurlijk contact houden, ik hou er niet van om mensen te negeren. wat doe je als je met iemand gezoend hebt waar je verder niks mee wilt... blijf je contact houden met deze persoon, en ga je gewoon als (goede) vrienden met elkaar om, of kun jij dit niet en hou je afstand en hoop je dat het contact verwatert? - Dan blijf ik er contact mee houden. Als die persoon verder niets hoeft zal dat vanzelf wel boven water komen, maar ik zie geen heil in negeren. wat doe je als iemand iets over jou verteld wat niet waar is... pak jij diegene op dezelfde manier terug of blijf je er nuchter onder? - Ik spreek diegene aan, maar probeer hem/haar niet terug te pakken. Kwaad met kwaad vergelden is altijd slecht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
k heb bijna nooit ruzie. k heb 1 meisje in mijn klas zitten die ik absoluut niet mag, maar k ben niet de enige. maar k ben wel de enige die dingen recht in haar gezicht durft te zeggen en daarom botsen wij nogal vaak. maar k maak me er niet zo druk over.
verder als k met mijn beste vriendin een meningsverschil heb, zijn we misschien ff stil, maar een kwartier later gebeurt er weer iets waardoor we weer de slappe lach hebben. we zijn gewoon eigenwijs, vandaar die stiltes. maar nooit kwaad. echt nooit. dat heb k met al mijn vriendinnen zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vriendje: ligt eraan hoe het uit is gegaan. one nighters daar beginne we niet aan. als iemand iets over mij verteld wat niet waar is dan gaat die persoon vanzelf wel op z'n bek. daar hoef ik niets voor te doen. |
![]() |
|
Ik ben zo'n iemand die zich totaal van mensen afsluit na minder leuke gebeurtenissen met (de betreffende) mensen. Ik negeer, zwijg je dood en verbreek alle contact. Natuurlijk niet leuk voor de medemens, maar voor mij de enige manier om zo'n gebeurtenis te kunnen 'verwerken.'
Ripper
|
Als ik ruzie heb met een vriendin kan ik echt heeeeel erg lang koppig blijven
als het uit is met een vriendje, doe ik er alles aan om nog gewoon vrienden te blijven, behalve als hij me een echte rotstreek geleverd heeft, als iemand over me lult ga ik er naar toen van vraag of hij de dingen even wilt herhalen maar dan waar ik bij sta, meestal eindigt zoiets wel op ruzie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
VWO |