Ik denk dat ik verliefd ben op mijn neef.. sinds ongeveer juni 2016 al. Die 'speciale' gevoelens begonnen tijdens familieweekend te bloeien, ik wilde de hele tijd dicht bij hem zijn en overal waar hij was zijn en naast hem zitten en lopen en doen wat hij deed enzo. Daarna begon ik hem te appen en hadden we gwn wel leuke (&normale) gesprekken. Maar sinds nov/dec2016 hebben we veel vaker contact, bijna elke dag appten we wel; ik snap dat hij het kan aanvoelen als gwn een leuke nicht enzo, maar op verjaardagen kijkt hij me ook vaker aan en we hebben nog nooit (voor dat ene familieweekend) zoveel gesprekken gehad (dus ook face to face), en zit hij aan mijn knie als ik een broek met scheuren aanheb (hij zei ja dat is leuk, maakt t miss beetje ongemakkelijk maarja haha), ook hebben we vorige week samen bij onze oma gelogeerd (dit was soms qua uitkleden/aankleden bij t slapen een beetje awkward voor mijn gevoel, maar misschien omdat we nog nooit echt samen hadden gelogeerd (ook op familieweekend sliepen we nooit in dezelfde kamer) misschien komt dit awkward gevoel ook wel omddt hij 3 jaar ouder is ofzo want normaal logeerde ik met zijn broertje (even oud als mij; 16 dus) en dat was niet awkward. Nu kan het ook awkward aan hebben gevoeld voor mij, omdat ik hem voor mijn gevoel echt leuk vind en echt verliefd op hem ben.. ik heb zelfs ooit gedroomd dat ik bij hem logeerde en dat we samen in zijn twijfelaar sliepen omdat er verder geen bed was en hij zich ook aangetrokken door mij voelde. Nu is er nog een punt, ik vond rokers altijd echt heel vies, maar bij hem wil ik juist 'meeroken' door zijn rook in te ademen en vind het nu ook gewoon lekker ruiken, al zal ik zelf niet 'durven' te roken. Ook hebben we alvast afgesproken om met hemelvaart weer te gaan logeren (en dan wel meer nachtjes, misschien wel 4!) ik weet dat het incest ofzo is, om iets met je neef te hebben enzo, maar ik weet niet wat ik met deze gevoelens moet doen; ik weet ook niet of hij ook zoiets voor mij voelt of dat hij mij gewoon een hele leuke lieve nicht vind. Moet ik het hem vertellen of moet ik erachter proberen te komen? Natuurlijk vele zullen zeggen, laat die gevoelens, maar dat lukt me echt niet; ik verlamg altijd weer om hem te zien/spreken en zal hem ook bijna elke maand wel zien met verjaardagen natuurlijk; dus vergeten gaat heeeel lastig worden.....
|