Citaat:
Als jij super onzeker ben straal je soms ook uit dat je jezelf niet leuk vindt. Ben je zelfverzekerder, dan zie je dat ook terug in je uitstraling. Jij vindt jezelf leuk en die uitstraling zorgt er ook voor dat anderen je sneller leuk vinden...
Werk daar aan. En besef dat een relatie geen magisch wondermiddel is dat alleen maar geluk brengt. Ook als single ben je leuk genoeg! Leer gelukkig zijn met jezelf, dan kan een relatie alleen maar een leuke bonus zijn, mocht je die krijgen. Wanhopige mensen zijn vaak ook niet aantrekkelijk.
|
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb zoiets ook een beetje meegemaakt, voelde me dikker dan vriendinnen (die hebben namelijk strakke buikies en ik niet), maar ik kleed me nu ook een beetje anders. Ik kleed me sowieso met kleding waar ik me prettig in voel (en ja ik let ook een beetje op de mode, want daardoor voelde ik mij ook zekerder); loop ook niet met een kromme rug en je hoofd naar beneden alsof je verlegen bent, loop met een rechte rug en kijk mensen aan, hierdoor kom je ook al veel zekerder over, dit kan aan het begin onwennig zijn, maar zoals anderen al zeiden; even door de zure appel heen bijten.
Natuurlijk letten jongens ook op het innerlijk, ze zijn niet zo oppervlakkig dat ze alleen naar het uiterlijk kijken hoor! Het kan ook gewoon dat jij die jongen nog niet tegen bent gekomen, dat komt vanzelf wel! Geniet van de tijd dat je single bent 😂🙈 succes!!