Oud 25-08-2002, 22:19
Boogie
Boogie is offline
Tennisser Jan Siemerink heeft een punt achter zijn loopbaan gezet. Na 13 jaar proftennis besloot hij te stoppen, nadat hij in de 1e ronde werd uitgeschakeld in het kwalificatietoernooi voor de US Open.
Hij won in zijn carrière 4 toernooien, waaronder die van Rotterdam in 1998. Dat vond hijzelf de mooiste titel.

Heeft iemand nog mooie herinneringen aan hem? Gaat iemand hem missen?

Ik ben persoonlijk niet zo'n grote fan van hem geweest, omdat hij een beetje een beperkte tennisser was. Hij was sterk aan het net, maar zijn backhand was te beperkt om tot grote successen te komen.

bron: NOS telektekst
Oud 25-08-2002, 22:53
freggelfreak
freggelfreak is offline
jammer dat hij is gestopt. was toch een van de betere tenissers van nederland. was op toernooien nooit zo wisselvallig, als bijvoorbeeld sluiter of schalken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 06:31
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
kon altijd wel lachen met hem, mooie overwinning in rotterdam en soms met davis cup, altijd spontaan en goed analyserend
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:39
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heeeeel jammer. Een groot tennisser.
Oud 26-08-2002, 11:54
Verwijderd
ik vond het altijd leuk om naar m te kijken...ik vond zijn wedstrijden spannender dan die van krajicek ...omdat de service van jan minder is kreeg ie meer ballen terug...tja zn backhand was niks maar ik vond dat spelletje leuk om te zien...jammer...volgens mij in '97 of '98 stond ie op de 14e plaats toen was ie lekker bezig...en dan opeens zakte ie weg uit de top 100...daarna bleef ie beetje in die richting hangen..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:33
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Vond t altijd wel een leuke om naar te kijken, maar de laatst 2/3 jaren ging t allemaal niet meer zo...

Leuke persoon ook met humor
Oud 26-08-2002, 19:31
WolterB
WolterB is offline
helaas, maar hij zat de afgelopen paar jaren ook al in een dip, het is beter voor hem, anders was ie nog verder in de vergetelheid gestopt
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten