Oud 28-08-2002, 15:55
#JumpDaFuckUp!#
#JumpDaFuckUp!# is offline
owkee ik wil het niet overnieuw typen, maar ik heb dus laarzen te koop voor 250,- plaatje www.xxxNatalia666xxx.cu2.nl mijn eerdere post kun je vinden bij t lifestyleforum op deze site onder de naam <<<AfRiTsLaArZeN vAn DeMoNiA>>> daar vind je dus veel meer informatie me email nati_is_damn_cute@hotmail.com
Advertentie
Oud 28-08-2002, 16:19
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
terror koe schreef:
Ze zijn best mooi

Maar die prijs he... kan ik 3 paar geweldige schoenen van kopen
I know man maar zeg nou eerlijk heb je deze ooit in Nederland gezien?
Oud 28-08-2002, 18:32
Verwijderd
Kisten == Legerschoenen

Legerschoenen != Afritsbaar
Oud 29-08-2002, 11:23
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Kisten == Legerschoenen

Legerschoenen != Afritsbaar
(Legerschoenen & SPEC_VOERING) == 0
(Legerschoenen & SPEC_NAMAAKSTIKSELINDEZOOL) == 0

en ga jij eens naar de eerste de beste dump, en vraag eens om kisten
Oud 29-08-2002, 12:11
punk mae
punk mae is offline
ohhhhhhhhhhhhhhh
ik wil ze
maar veelste duur
Oud 29-08-2002, 12:39
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
punk mae schreef:
ohhhhhhhhhhhhhhh
ik wil ze
maar veelste duur
Je moet wel ff weten dat het een Amerikaanse vrouwenmaat 10 en een mannenmaat 8 is. Ik weet nog niet of ik ze wat goedkoper moet maken dan, maar ik denk dat ik wel moet anyways waarom zeg jij me niet hoeveel je ervoor zou willen betalen enne niet overdrijven he?
kuzzzz
Oud 29-08-2002, 12:43
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
McMotion schreef:

(Legerschoenen & SPEC_VOERING) == 0
(Legerschoenen & SPEC_NAMAAKSTIKSELINDEZOOL) == 0

en ga jij eens naar de eerste de beste dump, en vraag eens om kisten
shit, op heterdaad betrapt, ik moet nu huilen okey ik noem ze wel afritsbare tennisschoenen

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 12:46.
Oud 29-08-2002, 15:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind ze heel erg mooi,en heb maat 9,5 dus in principe zou ik ze wel passen...
Maar je typstijl staat me niet aan dus ik neem ze niet.
Plus dat ik ze een beetje duur vind,het was jou fout om niet goed te kijken toen je ze bestelde en ik denk niet dat je ze nu gaat kwijtraken voor die 250 euro...niet aan mij annyway..sowwy.
Oud 29-08-2002, 19:04
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind ze heel erg mooi,en heb maat 9,5 dus in principe zou ik ze wel passen...
Maar je typstijl staat me niet aan dus ik neem ze niet.
Plus dat ik ze een beetje duur vind,het was jou fout om niet goed te kijken toen je ze bestelde en ik denk niet dat je ze nu gaat kwijtraken voor die 250 euro...niet aan mij annyway..sowwy.
Waarom probeert iedereen me toch te frustreren?!!!!! als ik nog een keer iets eover hoor dan pleeg ik zelfmoord ofzo
maar goed enne als dit de situatie verzacht?
Me moeder zegt dat ik ze maar voor 200 zal moeten verkopen ervoor terug moet ik een concert missen maar ik wil echt dat ik die laarsjes kan verkopen pliesssssssss (t zijn geen kisten meer)
Oud 29-08-2002, 22:17
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

Waarom probeert iedereen me toch te frustreren?!!!!! als ik nog een keer iets eover hoor dan pleeg ik zelfmoord ofzo
Niemand probeert je te frustreren,jij frustreerd jezelf omdat je je er wat van AaNtReKt WeEtJe...
Grapjes over zelfmoord zijn btw intotaal niet grappig.
Oud 29-08-2002, 22:29
the exploding boy
the exploding boy is offline
Wie koopt er nou schoenen zonder ze te passen?
En dan nog wel zo duur.
Beetje je eigen schuld dan, moet je ook niet klagen dat je ze voor zoveel geld kwijt wilt. Zo wel, dan moet je denk ik niet hier op de forum zijn.
Oud 30-08-2002, 02:24
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
neuh hoef ik niet
Oud 30-08-2002, 07:53
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Wie koopt er nou schoenen zonder ze te passen?
Waar lees je dat nou weer?

On-topic: tis dat ze me niet zouden staan, anders kocht ik ze van je.
Oud 30-08-2002, 09:06
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Ze had ze toch besteld oid...? Dan lijkt het me dat je ze niet eerst kunt passen.

Waarom moet je nou in hemelsnaam een concert missen als je die schoenen niet kwijtraakt voor die belachelijk hoge prijs (in.... Euro's?) En daarnaast, als je echt zo desperate bent om er vanaf te komen, stuur je ze toch retour, je wist van tevoren wel dat dat je geld zou kosten.

En ondanks al deze 'verschrikkelijke ellende' hoef je idd geen grapjes te maken over zelfmoord.

Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 09:09.
Oud 30-08-2002, 12:32
death shadow
death shadow is offline
ik vind ze echt heel mooij
maar zoveel geld heb ik niej heb nu 150 euro ofzo
maar als ik nog 50 euro te pakken kan krijgen koop ik ze
Oud 30-08-2002, 14:37
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
death shadow schreef:
ik vind ze echt heel mooij
maar zoveel geld heb ik niej heb nu 150 euro ofzo
maar als ik nog 50 euro te pakken kan krijgen koop ik ze
dealll!! thank you , thank you, thank you
Oud 30-08-2002, 18:07
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

On-topic: tis dat ze me niet zouden staan, anders kocht ik ze van je.

Koop ze voor mji?

Neej, ik vind ze wel heel erg mooi, maar een beetje duur en ik weet niet of ik ze pas.
Voor dat geld ( nog minder ) koop ik wel gewoon een paar hoge doc's
Oud 30-08-2002, 23:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Koop ze voor mji?

Neej, ik vind ze wel heel erg mooi, maar een beetje duur en ik weet niet of ik ze pas.
Voor dat geld ( nog minder ) koop ik wel gewoon een paar hoge doc's
Voor je kopen: nee. Je financieren zodat jij ze kan kopen...valt over te praten.
Oud 31-08-2002, 23:13
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Niemand probeert je te frustreren,jij frustreerd jezelf omdat je je er wat van AaNtReKt WeEtJe...
Grapjes over zelfmoord zijn btw intotaal niet grappig.
euhh ik weet niet waarom-bepaalde-mensen hiero niets van sarcasme begrijpen, maareh met dat stukje wil ik juist zeggen: I don't give a shit, enne t was geen grapje t was meer: OkEy-Nu-Ga-Ik-MeZeLf-AfMaKeN-oMdAt-JuLlIe-Zo-GeMeEn-DoEn-NOT!! opmerking. trouwens, tis CemeterySlut als je BegraafplaatsSlet bedoelt, maar dat weet je vast al
Oud 03-09-2002, 02:14
Verwijderd
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

euhh ik weet niet waarom-bepaalde-mensen hiero niets van sarcasme begrijpen, maareh met dat stukje wil ik juist zeggen: I don't give a shit, enne t was geen grapje t was meer: OkEy-Nu-Ga-Ik-MeZeLf-AfMaKeN-oMdAt-JuLlIe-Zo-GeMeEn-DoEn-NOT!! opmerking. trouwens, tis CemeterySlut als je BegraafplaatsSlet bedoelt, maar dat weet je vast al
Het is ook #JumpTheFuckUp#, als je #SpringDeNeukWeg# bedoelt, en aangezien ik niet zeker ben van of je't wel weet zeg ik het maar even. Het is behoorlijk zielig om mierenneukerig te doen over iemands nickname (jaja, zo'n ding dat je helemaal zelf mag verzinnen en waar geen regels aan gebonden zijn) terwijl je eigen verre van klopt.

Trouwens, als je me nou op het feit wil drukken dat het 'Paranoid' en niet 'Paranoide' is, dat weet ik. Maar ik vind 'Paranoide' leuker.
Oud 03-09-2002, 12:27
#JumpDaFuckUp!#
Citaat:
Paranoide schreef:

Het is ook #JumpTheFuckUp#, als je #SpringDeNeukWeg# bedoelt, en aangezien ik niet zeker ben van of je't wel weet zeg ik het maar even. Het is behoorlijk zielig om mierenneukerig te doen over iemands nickname (jaja, zo'n ding dat je helemaal zelf mag verzinnen en waar geen regels aan gebonden zijn) terwijl je eigen verre van klopt.

Trouwens, als je me nou op het feit wil drukken dat het 'Paranoid' en niet 'Paranoide' is, dat weet ik. Maar ik vind 'Paranoide' leuker.
euhh, hoe kom je eigenlijk aan SpringDeNeukWeg Ik zat meer te denken aan SpringDeNeukOmhoog, maar okey dat terzijde. Jumpdafuckup is letterlijk een naam van een lied, en ik vond dat wel een aantrekkelijke naam tja, wat wil je nou dat ik zeg hehe je hebt het volgens mij helemaal verkeerd opgevat, twas gewoon een opmerking zodat ze het misschien wel wil veranderen als ut dr aanstaat, mag dat toevallig niet meer? word dat mierenneukerig genoemd? trouwens als die i twee puntjes had klopte jouw nickname ook Wie is nou mierenneukerig bezig?
Oud 03-09-2002, 12:51
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

euhh, hoe kom je eigenlijk aan SpringDeNeukWeg Ik zat meer te denken aan SpringDeNeukOmhoog, maar okey dat terzijde.
Dan denken wij dus meer aan wat anders. Jou naam kun je als meerder zaken opvatten.

Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

Jumpdafuckup is letterlijk een naam van een lied, en ik vond dat wel een aantrekkelijke naam tja, wat wil je nou dat ik zeg hehe je hebt het volgens mij helemaal verkeerd opgevat, twas gewoon een opmerking zodat ze het misschien wel wil veranderen als ut dr aanstaat, mag dat toevallig niet meer?
Vast. Het kwam behoorlijk gefrustreerd over.

Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:
word dat mierenneukerig genoemd? trouwens als die i twee puntjes had klopte jouw nickname ook Wie is nou mierenneukerig bezig?
Jij:
Citaat:
maar dat weet je vast al
Oud 03-09-2002, 20:46
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Haha mens rot toch op,het is cemeterie of cemetary.
En nu jij weer,Honglorn.

Trouwens,best zielig niet op iemand post in kunnen gaan en dus iets anders zoeken,in dit geval de nickname.
Oud 05-09-2002, 13:27
Hukkie
Hukkie is offline
Oud 05-09-2002, 13:53
Rhinus
Rhinus is offline
"Topic: xxxAfRiTsBaRe KiStEn VaN dEmOnIaxxx" Large Forum de gekste .

Maar, ik hoef ze niet. Helaas.
Advertentie
Oud 07-09-2002, 21:39
flowerpower
flowerpower is offline
ik vind ze heel coewel, maar kheb al genoeg aan mn eigen 'usual' kisten........

en de prijs he....

kuzz
Oud 13-09-2002, 20:52
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ok ben ik weer,WAAR THE FUCK HEB JIJ DIE SCHOENEN GEKOCHT?
ik zat net ff te surfen over tnet en botste opeens op die schoenen en rara hoe duur waren ze?...59$...dus of je loopt uit je nek te lullen(en dan nog in breezertaal ook) of je bent flink genaait.
Oud 13-09-2002, 21:28
Hukkie
Hukkie is offline
Oh-oh; BETRAPT! *tisk tisk*

Oud 13-09-2002, 22:52
Verwijderd
Eheheheheheh. *grin*
Oud 14-09-2002, 00:53
ScarletScarface
ScarletScarface is offline
omfg
Oud 14-09-2002, 15:35
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
#JumpDaFuckUp!# schreef:

shit, op heterdaad betrapt, ik moet nu huilen okey ik noem ze wel afritsbare tennisschoenen
ow ja hoor ik word weer es niet begrepen McLaren zei dat kisten altijd uit het leger kwamen ofzoeits dus dat dit geen kisten waren... en toen ging ik daar tegenin door te zeggen dat de meeste kisten uit de dump ook niet uit het leger komen
Oud 15-09-2002, 13:06
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
ok ben ik weer,WAAR THE FUCK HEB JIJ DIE SCHOENEN GEKOCHT?
ik zat net ff te surfen over tnet en botste opeens op die schoenen en rara hoe duur waren ze?...59$...dus of je loopt uit je nek te lullen(en dan nog in breezertaal ook) of je bent flink genaait.
Link hiervan zou handig zijn als bewijs

verder hou ik me buiten deze discusie
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten