![]() |
|
owkee ik wil het niet overnieuw typen, maar ik heb dus laarzen te koop voor 250,- plaatje www.xxxNatalia666xxx.cu2.nl mijn eerdere post kun je vinden bij t lifestyleforum op deze site onder de naam <<<AfRiTsLaArZeN vAn DeMoNiA>>> daar vind je dus veel meer informatie me email nati_is_damn_cute@hotmail.com
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() kuzzzz |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 12:46. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind ze heel erg mooi,en heb maat 9,5 dus in principe zou ik ze wel passen...
Maar je typstijl staat me niet aan dus ik neem ze niet. ![]() ![]() Plus dat ik ze een beetje duur vind,het was jou fout om niet goed te kijken toen je ze bestelde en ik denk niet dat je ze nu gaat kwijtraken voor die 250 euro...niet aan mij annyway..sowwy. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed ![]() Me moeder zegt dat ik ze maar voor 200 zal moeten verkopen ervoor terug moet ik een concert missen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Grapjes over zelfmoord zijn btw intotaal niet grappig. |
![]() |
||
Citaat:
On-topic: tis dat ze me niet zouden staan, anders kocht ik ze van je.
||
Citaat:
Waarom moet je nou in hemelsnaam een concert missen als je die schoenen niet kwijtraakt voor die belachelijk hoge prijs (in.... Euro's?) En daarnaast, als je echt zo desperate bent om er vanaf te komen, stuur je ze toch retour, je wist van tevoren wel dat dat je geld zou kosten. En ondanks al deze 'verschrikkelijke ellende' hoef je idd geen grapjes te maken over zelfmoord.
Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 09:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Koop ze voor mji? ![]() Neej, ik vind ze wel heel erg mooi, maar een beetje duur en ik weet niet of ik ze pas. Voor dat geld ( nog minder ) koop ik wel gewoon een paar hoge doc's ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, als je me nou op het feit wil drukken dat het 'Paranoid' en niet 'Paranoide' is, dat weet ik. Maar ik vind 'Paranoide' leuker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat: