Citaat:
Had m'n schoonzusje ook tijdens haar gehele zwangerschap. Die durfde gewoon niet meer te rijden zo duizelig was ze soms. Dus dan kon m'n broertje alsnog geen biertje drinken als ze hier kwamen
Hormonaal  Dealt Jos er een beetje goed mee?
|
Oh, dat lijkt me echt zo klote, de hele zwangerschap... Schijnt dat je bloeddruk tussen week 18 en 22 een extra dip maakt en aangezien die van mij toch al laag is, krijg je dit soort fratsen. Maar ik lig wel braaf op schema, nu ruim 18 weken. Dus precies volgens het boekje.
En ja, Jos is een held wat dat betreft. Het scheelt wel veel dat ik vaak weet dat ik onredelijk en niet eerlijk ben en dat dan, met grote tegenzin, ook wel uitspreek. "Ik weet dat het helemaal nergens op slaat en buitenproportioneel is, maar ik wil dat eigenlijk niet zeggen maar doe dat toch omdat het anders niet eerlijj is. Maar ik ben nu dus wel boos omdat dat even moet." En hij vraagt met enige regelmaat "ben je nu boos op mij of op de wereld" en meestal is het dan het laatste. Ach, hij kent me al langer dan vandaag en ik weet prima wanneer het hormonen zijn.
Citaat:
M'n ma was bijna dood. En ik paste op d'r hondje. En euh, druk op het werk zoals gewoonlijk. De kat heeft een ontstoken oog en hij komt drie keer per dag vragen om zalf in z'n oog omdat hij erna blikvoer krijgt 
|
Maar je ma leeft dus nog? Heftig joh, heel onverwachts bijna dood? En hoe iz het nu dan? En met haar hond? Wat een brave kat heb jij