Citaat:
Bedoel je een sport vereniging ofzo? Ik dacht er namelijk wel aan om naar de sportschool te gaan binnenkort ik weet niet of dat ook telt... Wat voor clubs en vereniging had je anders in gedachten?
|
Een sport-vereniging bijvoorbeeld (liefst een vereniging of sportschool waar je veel contact hebt met anderen, anders levert het voor het sociale gedeelte weinig op

), of een hobby-club (fotoclub, spelletjes vereniging, of modelspoor-vereniging bijvoorbeeld), of ga een cursus doen waarbij je regelmatig lessen volgt (kookles, een fotografie cursus van meerdere avonden, zoiets). Je kunt als je studeert vaak ook lid worden van een studentenvereniging (die zijn er ook in verschillende soorten, Christelijk en regulier, heel studentikoos of juist veel relaxter, sportief zoals de roeivereniging voor studenten) of studievereniging. Als je interesse hebt in een religie kan je in religieuze gemeenschappen vaak ook wel aansluiting vinden met leeftijdsgenoten, kerken organiseren bijvoorbeeld vaak activiteiten voor jongeren (weekendjes weg, bijbel studies, filmavonden).
Keuze genoeg denk ik, als je je sociale netwerk wat wil uitbreiden