Scholieren.com forum
Beantwoorden
Oud 21-12-2018, 10:00
De Steam wintersale is weer begonnen! Hebben jullie nog games op je verlanglijstje die je zeker wil aanschaffen komende tijd?
Oud 21-12-2018, 11:04
Niet dat ik weet...
Oud 21-12-2018, 11:09
Met mijn vriend heb ik afgelopen weken veel Overcooked! gespeeld, dus ik denk dat we daar een uitbreiding of deel 2 van gaan kopen.
Oud 21-12-2018, 12:23
Ik heb Grand Theft Auto V gisteren gekocht. Het was voor 15 euro in de steam sale.

All hail gaben.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 14:31
Verwijderd
Mijn Steam wil niet connecten :@
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 14:39
Mijn Steam wil niet connecten :@
oei deadlock
Met citaat reageren
Oud 23-12-2018, 12:06
Helaas geen geld over voor games hier. Maargoed, ben ook wel tevreden met wat ik nu speel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 10:04
Ik klik zo nu en dan nog wel eens wat aan maar ik speel het niet . Ik speculeer dat als ik straks met pensioen ga ik alle tijd van de wereld heb.
Oud 16-01-2019, 10:16
Verwijderd
Poosje terug Divinity Original Sin 2 gekocht, zit nu in act II. Het is een waanzinnig goede game. Via GOG overigens, niet via Steam. Want GOG > Steam.
Met citaat reageren
Beantwoorden

Soortgelijke topics

Normale versie Uitloggen