Oud 20-08-2002, 17:41
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Heb ff geschiedenis doorgenomen van geposte dingen over oefeningen en fitness.

ME conclusie is dus dat het beste situps is. Dit gaat ten koste van je rug maar hoe train je je rug dan?
Op een stoel zitten en dan benen in 90 graden en iets opheffen terwijl je je buik en bil spant?? Dat snap ik ook niet precies.

Ook veel topics over de abtronic...
Iedereen zegt dat het niet werkt!!!!!
Maar hoe weten jullie dat dan want zolang is de abtronic er ook niet. Ze zeggen dat je na 2 weken wat resultaat is dat geloof je zelf toch niet! En dan bedoelen ze denk de zwaarte stand ofzo waarbij je dood gaat als je dat doet, en dit 3 keer per dag een half uur met steeds 4 uur rust er tussen. Wie doet dit dan ook echt? Ik denk dat je het elke dag 3 keer moet doen en na 2 maanden pas mag beoordelen. Zelf denk ik dat sportschool uiteraard beter is maar toch.

nog een vraag/opmerking:
Hoe train je je armspieren als je niet op een sportschool zit?? Dus thuis wat veel mensen doen en willen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:47
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
goh dachten ze er zijn nog niet zoveel ab tronics look a like laat we een andere produceren:

http://www.abdurapower.nl/content_info.html

de abdurapower!!
verschil is dat een meer in een keer pakt dus sneller en steviger is. Hmzzz, praatjes hebben ze wel weer he!
Wat ik wel geloof is dat mensen de abtronic te snel wegleggen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:42
SweetGirly16
SweetGirly16 is offline
Ik heb zo'n hele goedkope abtronic en ik geloof dat het wel iets helpt.
Ik sport verder ook heel veel, dus tis eigenlijk moeilijk te zeggen wat nou precies helpt...

Als je thuis je armen wilt trainen, zou ik bodysculptures/gewichtjes kopen en daar mee gaan oefenen.Dan kun je zat verschillende soorten oefeningen doen.

en kijk maar eens naar nederland in beweging.Heb je zat oefeningen voor je rug
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Die voor je rug moet in ieder geval niet zoals jij hem beschreef. Zo trek je je rug bol, wat je ook doet tijdens de sit-ups. Hoe het wel moet vraag ik me trouwens ook af hoor. Dat weet ik echt niet.

Die abtronic verkoopt door de mooie praatjes, maar daar komt niks van terecht.
Oud 20-08-2002, 19:15
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Om je armspieren te trainen kun je mischien gaan opdrukken. Dit traint niet alleen je armspieren maar ook dat van je rug en buikspieren. Wij thuis hebben een fitnes-apparaat, en ook vele gewichten. Als je dat niet hebt kun je maar beter zware voorwerpen zoeken en die dan beide in je hand nemen. Nu houd je je arm gesterkt voor je (met de gewichten), en nu laat je langzaam je arm gesterkt zakken, en daarna ga je weer langzaam omhoog. Met dezelfde gewichten kun je zeg maar ook als het ware ze omhoog duwen, je houd de gewichten naast je en je tilt ze nu boven je hoofd totdat je armen gesterkt zijn. Deze oefeningen zijn goed voor je schouder/nek/rug spieren. Als je je onderarmspieren wilt trainen moet je zo'n dingen kopen waarin je telkens moet knijpen. Want knijpkracht komt uit de onderarmspieren.
Oud 20-08-2002, 19:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
voor je armspieren koop je gewoon 2 dumbells, waarbij je de gewichten kunt vermeerderen en verminderen. Hierbij koop je nog een boekje met oefeningen en klaar is kees.
Oud 21-08-2002, 10:10
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
ik vind dat die abtronomisers vet nep zijn! zitten maar een beetje stom te trillen onder je kleren! en dat ziet dan zogenaamd niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb wel een topic in sport waarin ik dat zeg!!!

je moet gewoon een fitnisaparaat kopen en anders situps doen terwijl je je torso verzwaard! (ik gebruik een oude binnenband met zand) daar word je rug ook sterker van!!!!!

succes!!!!!!

http://www.geocities.com/fitnessboyklaas/fitnis.jpg
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:58
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
een binnenband met zand? een fietsbinnenband? is dat niet enorm zwaar? waaaw!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:42
the_conquer
the_conquer is offline
gewoon effectief situps, the best there is
Oud 22-08-2002, 18:12
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
* ^_^ * schreef:
een binnenband met zand? een fietsbinnenband? is dat niet enorm zwaar? waaaw!
hahahahahahahahahahahahaha

nee ik gebruik een oude trekerbinnenband!!! die zijn met zand vet zwaar!!! krijg je goede spieren van!!!!

ps: zoek jij mij op ofzo????
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 20:24
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
trekerbinnenband
trekerbinnenband? en dat is...

Citaat:
Fitnesboy schreef:

ps: zoek jij mij op ofzo????
juh, ikke = stalker
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:03
Maboq
Maboq is offline
nog een vraag/opmerking:
Hoe train je je armspieren als je niet op een sportschool zit?? Dus thuis wat veel mensen doen en willen [/B][/QUOTE]

push ups.... anders rekveren kopen, buigveer, met die dingen ken je zat oef. doen en zijn niet zo duur ook
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 13:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

hahahahahahahahahahahahaha

nee ik gebruik een oude trekerbinnenband!!! die zijn met zand vet zwaar!!! krijg je goede spieren van!!!!

onzin. Strek je armen maar eens langs de oren tijdens de sit-ups. Werkt veel beter. En van sit-ups krijg je geen enkele rugspier bij hoor.
Oud 24-08-2002, 20:54
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
voor sit ups kan je beter een bankje kopen

kost 50 euro bij de neckerman, inklapbaar en beter voor je rug(Zachte steun en je kan je benen klemmen)

verder gewoon gewichten, die kleine halters voor zittende oefeningen en een grote halter voor lichtend of staand

Rat

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten