ik heb begin dit jaar een "relatie" gehad met dennis. beetje aan en uit, we zagen elkaar meestal alleen in het weekend. toen is het een tijdje echt aan geweest, en na een paar weken was het echt definitief uit. een week later had ik wat met zijn beste vriend. dat ging allemaal goed, maar wel een beetje snel. we waren binnen een maand al verloofd. na 4 maanden, begin deze zomer maakte hij het opeens uit. in ging al snel op vakantie en leerde daar maarten kennen. hij woont in utrecht, ik bij rotterdam, en hij is 2 jaar jonger dan ik. toen ik net terug was kreeg ik weer wat met dennis, maar maarten wil me ook weer zien, en ik hem ook denk ik. ik heb dennis niks verteld over maarten, en ik heb maarten net gemaild over dennis, maar hij kan het pas over een paar dagen lezen. ik weet niet wat ik moet doen met dennis. ik denk dat ik het uit wil maken, maar hij heeft het op dit moment heel moeilijk thuis en met zichzelf. ik ben bang om hem pijn te doen, vooral omdat het allemaal zo vaag is gegaan dit jaar. hoe kan ik het op een manier uitmaken zonder hem pijn te doen? of moet ik gewoon bij hem blijven?