Mannen zijn veroveraars. Dit is zeker niet altijd het geval en/of negatief. Ik begrijp hieruit dat je hem toch nog wel ziet zitten, dit is schijnbaar zijn manier om het duidelijk te maken. Luister meis, je moet met hem gaan babbelen, over van alles en nog wat. Het is duidelijk dat hij je ziet zitten. Ik hoor vaak in mijn omgeving en op dit forum de zin: "laat iemand anders het vragen" of "probeer het via-via te weten te komen" Neejoh! Lekker zelf doen, afwachten is nooit niet wat geweest, iedereen is toe aan duidelijkheid. oh, maar je vraag. Ja? de logica? poeh bestaat dat wel, nouja in ieder geval niet op dit vlak. Jongens, nouja ik, heb altijd het doel om in een relatie je meisje helemaal op haar gemak te stellen en gelukkig maken. Verder buiten eigenbelang. Er zijn twee opties, of hij is echt een sukkel en uit het veld geslagen, of hij wacht todat jij terugkomt. Het lijkt mij ergens wel logisch dat hij is afgeslagen op de "ik hoef geen relatie te hebben om gelukkig te zijn". Hoe oud ben jij en de jongen? Dan kan ik nog is terugkoppeling geven op mijn verhaal. Succas eh!
M. De Beer.
|