Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan niet zeggen van ik zie wel hoe onze relatie lukt om het dan pas aan m'n ouders te vertellen! Want zolang ik niet de toestemming heb van m'n ouders wil hij niet dat "hij+ik = ons" word! Dus dat gaat al niet! Het enige is het vertellen aan m'n moeder(die verteld het wel aan m'n vader op een subtielere/betere manier)! M'n zus heeft ook al eens een relatie gehad met een jongen die 7 jaar ouder was als zij! En toen mocht het ook van hen, maar ... ze waren er niet meteen TEVREDEN mee! Maar het mocht! M'n zus was toen wel al 18!
Dus ... ik moet het deze week toch eens gaan vertellen! Want als ik hem zie, dan is het toch raar ... we willen niet gewoon zoals vrienden doen! Maar hij wil niet dat m'n ouders kwaad worden omdat ik het hen niet verteld heb, en het achter hun rug gedaan heb! Hij is daar allemaal mee bezig! Langs den ene kant vind ik het goed dat hij daar allemaal aan denkt! Maar toch is het voor mij lastig! Want hij zegt dat hij me daar niet mee kan helpen! M'n zus is nu geen probleem meer! Ik heb gezegt dat ik toch ook steeds vriendelijk en beleefd ben geweest tegen haar vrienden! Als ik ze niet 'geschikt' vond, dan zei ik het haar wel als ze m'n mening vroeg! Maar anders zweeg ik ook! Ze heeft gezegt dat ik maar moet zien met wie ik gelukkig wil zijn! Greetz Lieve
||
Citaat:
2) prima toch. 3a) vraag of hij bij jou wil komen eten, als paps en mams dat ok vinden. Gewoon het niet hebben over de leeftijd, als ze het dan later weten dan is het vast een minder probleem. 3b) Herkenbaar ![]()
|
![]() |
Ok, m'n probleem is opgelost!
Ik heb het gisteren gewoon recht uit tegen m'n ma gezegt ... dat er in de vriendengroep waar ik steeds op stap mee ga ... een jongen(of moet ik al man zeggen?)bij zit die ik heel graag heb, en dat hij 8 jaar verschilt van mij! Ze heeft er haar mening over gezegt, maar vond het onze beslissing! En ik verschoot want op 10 minuten waren we uitgepraat!! Dus... ik had het me eigenlijk VEEL TE ERG voorgesteld, terwijl het eigenlijk NIETS was! (m'n zus heeft al eens een relatie gehad met iemand van 7 jaar .. en ik denk dat dat de weg vrij gemaakt heeft voor mij) En over m'n zus ... zij zegt, dat ze ons zeker niet in de weg zal staan en ook geen domme opmerkingen zal maken! Want dat ze hem enkel nog kent van vroeger ... toen ze samen op school zaten! Dat het dus al veel te lang geleden is! En om op de laatste vraag te antwoorden van Moenbase! Zijn ouders weten het van zondag, toen ze in ons stamcafe binnenvielen(ze gaan ook graag weg!) en toen hadden ze het vlug door! Maar zijn ouder verschillen zelf 11 jaar! En die zijn altijd nog samen! Dus ... die maken er zeker geen probleem van! Groetjes Lieve
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|