Oud 28-08-2002, 19:13
Faery
Faery is offline
Wie heeft dit?

Het vermoeden had ik allang dat bij mij dit het geval was, aangezien ik zeker de helft van de tijd wanneer ik drink (en dan genoeg om redelijk aangeschoten te zijn) me depressief ga voelen, dingen ga zien, horen, soms zelfs voelen. Zonder alcohol komen bij mij dit soort buien veel minder vaak voor - en als ze voorkomen is het veel minder hevig.

Nou kreeg ik een tijd terug wel te horen dat ik licht-psychotische stemmingen had, dus ik ga ervan uit dat dat 'hevige' een verlengde ervan is, wanneer ik gedronken heb.

Enkel ende alleen bij alcohol gaat het fout , bij andere middelen merk ik dit totaal niet.

Herkent iemand dit? Een ongewone uitwerking van een drug op je gemoedstoestand? En dan ook in die mate zoals ik 't ervaar bij alcohol? - Oh, en nee, ik heb het hier niet over bad-trips en daarom lijkt 't me beter dattie hier staat dan op D&A :]

Hmm. En ik mot morgen naar 't Riagg. Uitslag van een onderzoek, waar dit dus waarschijnlijk ( 't psychotische, alcohol-uitwerking heb ik nooit genoemd) wordt genoemd. En waarom ik dit dur ff bij zeg weet ik niet, maar ach.

Reacties? pliiiies? =D
Oud 28-08-2002, 19:31
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb depressieve buien ja, en die worden door alcohol versterkt... Maar dat is volgens mij heel natuurlijk.

Als je er dingen door gaat voelen enzo... Tja, dat weet ik niet. Ik denk dat je maar af moet wachten wat het gesprek oplevert.

In elk geval veel succes/sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 19:41
Faery
Faery is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik heb depressieve buien ja, en die worden door alcohol versterkt... Maar dat is volgens mij heel natuurlijk.
Mja, dat heb ik ook wel, da's ook niet echt bijzonder.

Hmm, ook bijvoorbeeld als ik me wél goed voel: mijn ziekelijk grote fantasiewereldje wordt té realistisch, ga er helemaal in op, en kom na een uurtje tot de ontdekking dat ik er compleet in vast ziet, beelden niet meer weg kan krijgen terwijl ik gewoon wéét dat het zo niet hoort... en mja.. uiteindelijk is het hele gezellige-filmavondje-met-vriendjes-en-vriendinnetjes verneukt - naja, vooral voor mij (en mun vriendin), de rest houdt zich redelijk afzijdig gelukkig :]

.. en vandaar dat ik ruim een maand geleden alcohol heb geconsumeerd, go ik.

Thanks.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten