Oud 01-09-2002, 10:36
king112
king112 is offline
ik heb kazaa.com geprobeerde daar kan het niet meer heeft iemand enig idee waar je nog meer muziek kan downlaoden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 10:43
mixtape
mixtape is offline
kan het niet meer op kazaa? bij mij wel

kan deze vraag niet worden opgenomen in de faq of announcement want dergelijke topics keren wekelijks terug
Oud 01-09-2002, 10:56
qghp
qghp is offline
www.winmx.com
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:05
Verwijderd
www.kazaalite.com

Zo.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:07
machine_gun
machine_gun is offline
www.imesh.com

die heb ik ook, en werkt altijd!
Oud 01-09-2002, 12:10
NERD
NERD is offline
Soulseek
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:
kan deze vraag niet worden opgenomen in de faq of announcement want dergelijke topics keren wekelijks terug
nee, want het is illegaal en wij mogen zulke dingen als forumbazen niet stimuleren. Of we moeten erbij zetten dat die dingen binnen 24 uur verwijderd moeten worden.
Oud 01-09-2002, 12:15
Suicidial_Freak
Suicidial_Freak is offline
op veel sites van bands kan je ook MP3 tjes downen
Bijv. bij kittie.net en afterforever.nl

Toedeloew,
Mriej
Oud 01-09-2002, 12:28
Rhinus
Rhinus is offline
Blubster
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:29
NERD
NERD is offline
Ken ook nog een prima legale site waar je alleen "losse nummers" kunt downloaden als een soort van promotie. Snelheid is super, zeer veel informatie over de muziek in kwestie, verwijzingen naar soortgelijke bands/artiesten waar je ook weer wat van kunt downloaden. Gaat vooral om niet al te bekende artiesten maar er zit zeer veel goed materiaal bij en af en toe een bekende naam (voor mij althans).
Vrijwel alle genres zijn vertegenwoordigd, rock/punk, house/electronica, folk, pop, hip-hop, jazz, modern klassiek, avantgarde. Gewoon eens proberen, heb zelf veel nieuw materiaal ontdekt...

Epitonic
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 14:41
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Of we moeten erbij zetten dat die dingen binnen 24 uur verwijderd moeten worden.
hehe yeah right alsof het dan ineens minder illegaal is... als jullie nou gewoon bij het registreren in de disclaimer zetten (als dat er nog niet in staat) dat niet alles wordt gecontroleerd, en dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor dingen die ze erop zetten...

trouwens je kan prima legaal dingen downloaden met kazaa hoor... kazaa is zelf niet illegaal
Oud 01-09-2002, 16:03
konflict
konflict is offline
Citaat:
NERD schreef:
Soulseek
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:06
psilo
psilo is offline
idd, soulseek
Oud 01-09-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
psilo schreef:
idd, soulseek
Is dat nog wat dan ?

Ik ben em nu namelijk met een snelheid van 2k/s aan het downloaden...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:02
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef:
Ken ook nog een prima legale site waar je alleen "losse nummers" kunt downloaden als een soort van promotie. Snelheid is super, zeer veel informatie over de muziek in kwestie, verwijzingen naar soortgelijke bands/artiesten waar je ook weer wat van kunt downloaden. Gaat vooral om niet al te bekende artiesten maar er zit zeer veel goed materiaal bij en af en toe een bekende naam (voor mij althans).
Vrijwel alle genres zijn vertegenwoordigd, rock/punk, house/electronica, folk, pop, hip-hop, jazz, modern klassiek, avantgarde. Gewoon eens proberen, heb zelf veel nieuw materiaal ontdekt...

Epitonic
ik ga es kijken, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
McMotion schreef:

hehe yeah right alsof het dan ineens minder illegaal is... als jullie nou gewoon bij het registreren in de disclaimer zetten (als dat er nog niet in staat) dat niet alles wordt gecontroleerd, en dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor dingen die ze erop zetten...

trouwens je kan prima legaal dingen downloaden met kazaa hoor... kazaa is zelf niet illegaal
je hebt een punt. We zullen de announcement aanpassen.
Oud 01-09-2002, 17:43
Stigmata666
Stigmata666 is offline
mediaseek.pl
Oud 01-09-2002, 17:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Stigmata666 schreef:
mediaseek.pl
offline momenteel, hebben ze daar veel onbekend spul?
Oud 01-09-2002, 17:49
Stigmata666
Stigmata666 is offline
audiogalaxy deel 2 zegmaar.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten