![]() |
|
![]() |
Het volgende bericht heb ik op feedback geplaatst, gelieve daar te reageren. Omdat hier de mensen zitten die schrijven zien zitten, wil ik het op deze manier kenbaar maken. Ik hoop dat dit niet erg is?
--- Hallo, Het talent Camiel is opgestapt, omdat hij zijn diploma in zijn zak heeft. Hij heeft een lange tijd goede columns voor Scholieren.com geschreven. Na zijn vertrek kwamen er columns die mijns insziens niet echt de moeite waard waren. Nu is Marieke degene die de taak van Camiel heeft overgenomen. Marieke, onze kunstacademie-studente. Laat ik het zo zeggen, het is mijn smaak niet. Daarom wil ik het volgende voorstellen. Wat zouden jullie van een wisselcolumn vinden? 3 mensen schrijven om de beurt een column. Dat zou betekenen dat er elke week een andere column is en er veel afwisseling is qua schrijfstijl. Ik zou me bij deze natuurlijk willen opgeven als 1 van de 3. Het is toch de moeite waard om even over na te denken? Als iemand suggesties heeft, hoor ik die graag. B -- http://forum.scholieren.com/Forum25/HTML/006255.html [Dit bericht is aangepast door BdL (04-01-2002).] |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Vraag over columns Lalala1111 | 3 | 05-04-2006 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |