Oud 27-08-2002, 11:09
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
hee peepz, ff een vraagje... ik heb pas uit met mijn vriend, en die had ik via inet ontmoet zeg maar... dit is op een superkutte manier uitgegaan, maarja, doet er ff niet toe... ik heb meteen gezegd toen hij me vriend was, dat hij de 1 en laatste is die ik via inet heb, wil gewoon met uitgaan ofzo iemand tegenkomen, klinkt zo dom, 2e keer achter elkaar inet, net alsof je zo niemand kan krijgen (no offence) maar nu heb ik dus een superrrrrrrrrrrleuke jongen leren kennen, en jep, weer via inet... eigenlijk wil ik hem zien, maar aan andere kant ook weer niet... wat zouden jullie doen?
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 11:12
Cerberus
Cerberus is offline
wat heb je te verliezen? nix toch?
ik zou ervoor gaan als jullie elkaar allebei leuk vinden.
Oud 27-08-2002, 11:12
whizzer
whizzer is offline
Denk je dat je een 'wat zou er zijn gebeurd als ik dit of dat wel had gedaan'-gevoel krijgt? Ik zou dat wel krijgen, gewoon ontmoeten dus, zo weet je ook eerder of het wat wordt of niet.....
Oud 27-08-2002, 11:14
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik zou hem ook gewoon gaan ontmoeten, waarom niet. Als het niet klikt ofzo, dan is het maar jammer, als het wel goed klikt dan ben je super blij daarna! En niet iedereen is hetzelfde als die vorige jongen natuurlijk! GEwoon wat afspreken dus! Suc6
Oud 27-08-2002, 11:28
PardonMe
PardonMe is offline
Je kan hem toch gewoon een keer gaan ontmoeten..
Probeer er niet heen te gaan met het idee dat je gelijk meer met hem wilt, maar juist het het idee om gewoon een leuke middag samen te hebben en niet gelijk al verder gaan denken, als vriendje en vriendinnetje.
Kijk zo eerst eens of hij in het echt ook wel zo leuk is als op internet.. (hij kan natuurlijk vanalles zeggen via internet, maar wie zegt dat het allemaal waar is...??) Leer m eerst eens kennen voordat je gelijk verkering met hem wilt omdat hij er zo leuk uitziet..
Oud 29-08-2002, 12:44
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Je kan hem toch gewoon een keer gaan ontmoeten..
Probeer er niet heen te gaan met het idee dat je gelijk meer met hem wilt, maar juist het het idee om gewoon een leuke middag samen te hebben en niet gelijk al verder gaan denken, als vriendje en vriendinnetje.
Kijk zo eerst eens of hij in het echt ook wel zo leuk is als op internet.. (hij kan natuurlijk vanalles zeggen via internet, maar wie zegt dat het allemaal waar is...??) Leer m eerst eens kennen voordat je gelijk verkering met hem wilt omdat hij er zo leuk uitziet..

hee, laten we eerst eens ff zeggen dat het zker niet om die laatste regel is, want ik heb zelfs nog geen foto van hem, die krijg ik deze of volgende week, hij had nieuwe ofzo.
tuurlijk ga ik erheen met het idee leuke dag te hebben, das logisch, maar stel dat ik hem toch wel heel leuk vind, en hij mij, nou dan is het dus toch weer via inet, en dat klinkt gewoon zo dom, hoewel ik aan de andere kant zoiets heb van stik, wie weet wat voor een leuke jongen ik laat lopen...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:00
TMLWKY
TMLWKY is offline
Gewoon ontmoeten!

Ik heb 2 exen, en ken beiden via internet. Eentje hoorde ik nix meer van nadat het uit was, de ander hoor ik nog weleens wat van maar hoe dat nou precies gaat weet ik ook niet meer

Maargoed, ik ken nog een ander meisje via internet, en die ga ik ook ontmoeten. En wat maakt het mij dan uit dat ik 3x achter elkaar met een meisje van internet heb? Als ik haar maar leuk vind en dan maakt het mij echt niks uit waar ik haar van ken!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Als ik haar maar leuk vind en dan maakt het mij echt niks uit waar ik haar van ken!
Precies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten