Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nee, ik wil het toch weten! Ik hoop alleen dat ik niet een dictator was ofzo, zoals Stalin of Hitler...... ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
ik heb is een mega regressie therapie meegemaakt met een groep die in trance ging bij peter de haring. ik vond het beangstigend ómdat het zo druk was.
maar ik wil binnenkort is langs gaan met een vriend van me. Mn ouders hebben het allebei vele malen ondervonden persoonlijk ieder voor zich bij peter, en mn moeder is achter veel dingen gekomen. oa waarom ze is bij de man waarbij ze is ![]() ![]() maar het kan altijd nuttig zijn.. het maakt niet uit wta er gebeurd tijdens zo'n sessie, als er mensen geholpen worden is het goed he..
|
![]() |
Ik heb regressie-therapie gedaan, heb t bandje ervan nog bewaard. Het is helemaal niet zo enorm vreemd als je misschien zou verwachten, je ziet gewoon je leven zoals je ook iets fantaseert, en t komt allemaal vanzelf. Het heeft me trouwens wel geholpen, ik wil er wel verder met je over praten maar dan moet je me maar even toevoegen rdamstra@hotmail.com
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|