Oud 12-09-2002, 11:21
Severus
Severus is offline
Hoi allemaal!

Ik zou wel eens willen weten of er op dit forum mensen zijn die ervaring hebben met regressie-therapie => die deze therapie tegenwoordig ondergaan of al eens hebben ondergaan.

Ik ben erg geïnteresseerd in wie ik was in mijn vorige leven(s), maar ook in dit leven, in mijn verleden als kind. Bij regressie-therapie hypnotiseert men je toch en ga je onder hypnose terug naar vroeger, ook naar je vorige leven(s)?

Ik zou wel regressie-therapie willen volgen, maar eerst wil ik eens weten wat jullie ervaringen er mee zijn. Of jullie het verstandig vinden, enzo.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Ripper
Oud 12-09-2002, 12:11
eendje47
eendje47 is offline
geeeen ervaring

kwaak
Oud 12-09-2002, 15:26
Verwijderd
Ik ben er ook heel erg benieuwd naar en ik denk dat het voor mij veel dingen zou oplossen. Ik wil je wel even vertellen dat het misschien ook moeilijk kan zijn om over je vorige levens dingen te weten te komen. Je weet niet hoe je toen was. Wie weet heb je wel iemand vermoord of zo...Dan heb je misschien wel een levenslang schuldgevoel..
Oud 12-09-2002, 17:14
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Ik ben er ook heel erg benieuwd naar en ik denk dat het voor mij veel dingen zou oplossen. Ik wil je wel even vertellen dat het misschien ook moeilijk kan zijn om over je vorige levens dingen te weten te komen. Je weet niet hoe je toen was. Wie weet heb je wel iemand vermoord of zo...Dan heb je misschien wel een levenslang schuldgevoel..
Dat schuldgevoel heh, mischien dat dat wel onherstelbare deprissiviteit is bij een mens?
Oud 12-09-2002, 19:35
Verwijderd
Ik heb er helaas nog geen ervaring mee. Helaas, omdat ik wel nieuwsgierig ben naar wie ik vroeger was, en omdat ik me altijd al heb geinteresseerd in hypnose en vorige levens.
En Ki-fighter: goede theorie! *gaat nog meer over nadenken*
Oud 12-09-2002, 21:22
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Dat schuldgevoel heh, mischien dat dat wel onherstelbare deprissiviteit is bij een mens?
Oei, dan moet ik een heel groot schuldgevoel hebben over mijn vorige leven.....

Maar nee, ik wil het toch weten! Ik hoop alleen dat ik niet een dictator was ofzo, zoals Stalin of Hitler......

Ripper
Oud 13-09-2002, 15:59
Saraï_h
Saraï_h is offline
ik heb is een mega regressie therapie meegemaakt met een groep die in trance ging bij peter de haring. ik vond het beangstigend ómdat het zo druk was.
maar ik wil binnenkort is langs gaan met een vriend van me.

Mn ouders hebben het allebei vele malen ondervonden persoonlijk ieder voor zich bij peter, en mn moeder is achter veel dingen gekomen. oa waarom ze is bij de man waarbij ze is en hij heeft ook veel sessies gedaan. En begrijpt nu waar zijn fascinatie voor vechtsport vandaan komt en nog ontelbaar meer dingen waarvan hij denk ik niet wil dat ik het hier neer zet

maar het kan altijd nuttig zijn.. het maakt niet uit wta er gebeurd tijdens zo'n sessie, als er mensen geholpen worden is het goed he..
Oud 15-09-2002, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Zou kunnen...Maar als je het toch weet, dat je in je vorig leven mensen hebt gedood...Ik zou dan persoonlijk niet echt meer rustig slapen..
Oud 17-09-2002, 13:24
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb regressie-therapie gedaan, heb t bandje ervan nog bewaard. Het is helemaal niet zo enorm vreemd als je misschien zou verwachten, je ziet gewoon je leven zoals je ook iets fantaseert, en t komt allemaal vanzelf. Het heeft me trouwens wel geholpen, ik wil er wel verder met je over praten maar dan moet je me maar even toevoegen rdamstra@hotmail.com
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten