Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat kun je wel zeggen ja hihih xxx sylvana
|
ik ben het gedeeltelijk wel met je eens internationalist, maar als je op een nieuwe school komt word je ook niet zomaar genegeerd.
Dat we hier geen geweldige kritiek krijgen en geven ok, maar het enige wat ik nu een beetje vraag is om rekening met elkaar te houden, dat moet zelfs voor scholieren niet zo moeilijk zijn. Het is toch niet zo heel erg om af en toe eens iemand eruit te pikken die je niet kent en op dat persoontje te reageren?
||
Citaat:
![]() het lijkt mij wel goed inderdaad, als we allemaal zo af en toe even ons oog werpen op de frisse wind die het forum in brobeert te blazen.. Genesis |
![]() |
||
Citaat:
tenk joe veriie mutsj ![]()
|
Is het niet een goed idee om hier een soort van DoP Etiquette in te stellen, dat als je iemands gedicht hebt gelezen, je dan ook een reactie geeft, al is 't maar iets als: "ik heb 'm gelezen"?!
||
![]() |
Ik let in eerste instantie op de namen, zeker daar ik nu niet zo heel veel online ben (ben op reis).
Maar daarnaast lees ik ook altijd over de titels heen en als er eentje is die me aanspreekt lees ik die ook en meestal reageer ik ook. Citaat:
Misschien is het wel leuk om behalve het aantal reply´s ook het aantal te vermelden van de keren dat het gedicht gelezen is... Liefs, Caroline
|
![]() |
Van de mensen die je kent, begrijp je de dichtsels beter, en zij de jouwe, dusja dan rreply je der vaker op. De meeste gedichten zijn ook persoonlijk, en gaan vooral om het ordenen of verwerken blabla van een gevoel. idd zijn de meeste dichtsels dichtkundig gezien niet altijd zo geweldig (de mijne incluis), en dan ga ik er ook niet altijd op replyen. Maare ik zal der eens op letten, de laatste tijd lees ik andere gedichten niet zo vaak meeer, maja dat komt ook om dak er nie zo vaak ben.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waar een thuis kan zijn The Larch | 8 | 01-11-2011 16:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
De scholieren-dichter. Blood Fire Rage | 34 | 14-11-2006 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 |